“Cæsarsalat”

God for: Barscene
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Middag, Frokost, Lunsj, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 5. august 2021 via mobile enheter

Kjempe hyggelig service og fin cafè. Cæsar salaten var kjempe god og inneholdt mange gode smaker. Pittelitt lang ventetid iforhold til hvor rolig det var der. Men ellers 5/5.

Takk, Climber06259611529

Anmeldt 18. oktober 2020 via mobile enheter

Alltid flott service og nydelig mat.Fin atmosfære. Her er det greit å være om du kommer alene eller sammen med noen.Et sted for alle aldersgrupper

Dato for besøk: oktober 2020
1  Takk, 661sisseld
Anmeldt 23. august 2020

Vi var fire stykker som spiste middag. Maten for to av oss var veldig god, mens valget for to andre var ikke like heldig. Lite mat på tallerkenen for disse to. Maten for oss fire kom også til bordet i to omganger. Unødig venting for to i følget! Servitøren var ganske kort og lite meddelsom. Stresset dag på jobben kanskje!

7  Takk, travelmann3
Anmeldt 9. november 2019

Spiste vegetar tikka masala med hjemmelaget naanbrød og raita. Mye kikerter slik at du blir god og mett, og smaker som gjør sjelen glad. I tillegg har stedet en utrolig fin atmosfære.

Dato for besøk: november 2019
Takk, Frid L
Anmeldt 19. oktober 2019

Vi begynte med et glass vin som smakte billig og surt, så vi prøvde litt forskjellige drinker, og det var åpenlyst at bartenderen ikke har fått god nok opplæring. Værste drinkene jeg har smakt i mitt liv. Vi gikk over til å drikke øl, noe som vi vanligvis ikke liker.
Ellers var servicen middels, servitørene ser stresset og usikker ut på hva som er dems arbeidsoppgave. Definitivt en dårlig opplevelse som gjest.
Hadde det ikke vært for dj-ene som løftet stemningen i taket hadde denne kvelden vært fiasko.

Dato for besøk: oktober 2019
1  Takk, Iris K

Reisende som så på Cafe Opera, så også på

Har du vært i Cafe Opera? Del dine erfaringer!