“Tilbakemelding på lokale”

Kjøkken: Norsk
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 13. februar 2018

Det var så kaldt at vi måtte sitte med ytterklær på!,,? Det går ikke an å tilby gjester et så kakldt lokale

Dato for besøk: januar 2018
1  Takk, jarleodland
Patrick M, Guest Relations Manager på Bryggen Tracteursted, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. februar 2018

Vi takker for din anmeldelse og din tilbakemelding. Våre gjesters synspunkter er viktige for oss for at vi alltid skal kunne forbedre oss og våre rutiner. Vi beklager at ditt besøk på Bryggen Tracteursted ikke svarte til dine forventinger. Dessverre er det lite vi kan gjøre med din opplevelse nå i ettertid men vil fokusere på at ingen skal oppleve kalde lokaler hos oss. Vi håper at vi kan ønske dere velkommen tilbake ved en annen anledning.

Anmeldt 4. januar 2018

En resturant med god atmosfære i flotte lokaler.
Servitører med fin mottagelse og god oppfølging under måltidet.
Meget god mat presentert på fin måte.
Selskapet veldig godt fornøyd

Takk, Ungearnesen
Patrick M, Guest Relations Manager på Bryggen Tracteursted, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. januar 2018

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Vi ønsker hjertelig velkommen tilbake ved neste anledning!

Anmeldt 17. desember 2017 via mobile enheter

Flott lokale for julebord og veldig hyggelig betjening. Maten var overpriset og det er første gang jeg har gått sulten fra en treretters pinnekjøttmiddag. Porsjonene var komisk små. Julebordet legges til et annet sted neste år.

1  Takk, Christian B

Vi takker for din anmeldelse og setter stor pris på din tilbakemelding. Vi jobber kontinuerlig med å forbedre både våre produkter og service, slik at vi kan gi våre gjester en fin opplevelse på Bryggen Tracteursted. Ønsker dere hjertelig velkommen tilbake ved neste anledning!

Anmeldt 15. desember 2017

Bryggen Tracteursted er et koselig sted å spise blant Bryggens gamle bebyggelse og sjarm.
Hyggelige servitører og NYDELIG god mat. Har spist NYDELIG mat hver gang jeg har vært der.
Denne gangen spiste vi en PERFEKT lutefisk med herlig tilbehør.
"Prikken over i en" er å bestille Eple likør fra Hardanger til en eventuell dessert.
Bryggen Tracteursted anbefales på det varmeste.

Takk, ragnhildtp
Patrick M, Guest Relations Manager på Bryggen Tracteursted, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. desember 2017

Anmeldt 12. desember 2017

Her er det meget god mat i en koselig atmosfære som passer til mange anledninger. Hyggelige og serviceinnstilt betjening som tar godt vare på gjestene sine.

Takk, suiram12
Patrick M, Guest Relations Manager på Bryggen Tracteursted, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. desember 2017

Reisende som så på Bryggen Tracteursted, så også på

Har du vært i Bryggen Tracteursted? Del dine erfaringer!