“Nice courtyard - terrible coffee”
Anmeldelse av Bryggen Tracteursted

Bryggen Tracteursted
Vurdert som nr. 50 av 433 Restauranter i Bergen
Kjøkken: Norsk
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 20. mai 2018 via mobile enheter

Tracteurstedet har en hyggelig liten kafé i stille bakgård - med sol. Men er du ute for en god kopp kaffe; skygg unna!

2  Takk, Eivind58
Patrick M, Guest Relations Manager på Bryggen Tracteursted, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. juni 2018

Vi takker for din anmeldelse og setter stor pris på din tilbakemelding. Vi er kanskje ikke best på kaffe men vi oppfordrer deg til å smake en av mange fantastiske retter inspirert av vestlandsk og bergensk matkultur. Hjertelig velkommen tilbake!

Anmeldt 23. mars 2018 via mobile enheter

Måltidet startet med delikate småretter som omfattet blant annet blåskjell med kjørvel og kraft med eplesider fra Hardanger, panerte torsketunger og vidunderlig reinsdyrtartar.
Forretten ble fulgt av en veltemperert Cotes de Rhone til en mør og lekker reinsdyrfilet.
Til avslutning hadde vi dessert av plommer med mandelflak samt en variant av sjokoladekrem.
Et deilig måltid i sjarmerende og autentiske omgivelser. Hyggelig servitør som var oppmerksom
men ikke pågående.

Takk, hege2018
Patrick M, Kundeansvarlig på Bryggen Tracteursted, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. mars 2018

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Vi ønsker hjertelig velkommen tilbake ved neste anledning!

Anmeldt 21. februar 2018

Omgivelsen og lokalet var supert, liker gamle ting og bygninger. Desverre måtte vi vente på ledig bord, sjølv om vi hadde bestillt på forhand. Betjening (to jenter) var hyggelige. Maten var veldig god i smak, men desverre delvis litt kaldt.

Takk, sylviahamre
Patrick M, Kundeansvarlig på Bryggen Tracteursted, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. februar 2018

Tusen takk for din anmeldelse. Vi setter stor pris på våre kunders tilbakemelding og det er veldig hyggelig å høre at maten falt i smak og at dere fikk god betjening denne kvelden. At maten var delvis kaldt og at dere måte vente på ledig bord tar vi gjerne videre. Vi jobber kontinuerlig med å forbedre både våre produkter og service, slik at vi kan gi våre gjester en fin opplevelse Ønsker dere hjertelig velkommen tilbake ved neste anledning!

Anmeldt 21. februar 2018

Maten var veldig bra, men det må man vel også kunne forvente på et så høyt prisnivå. Det var kaldt i lokalet når vi ankom, og måtte be personalet om å sette på mer varme. Når du sitter og fryser drar dette ned opplevelsen betydelig, dessverre.

1  Takk, Harald S
Patrick M, Kundeansvarlig på Bryggen Tracteursted, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. februar 2018

Vi takker for din anmeldelse og din tilbakemelding. Våre gjesters synspunkter er viktige for oss for at vi alltid skal kunne forbedre oss og våre rutiner. Vi beklager at ditt besøk hos oss ikke svarte helt til dine forventinger. Dette tar vi videre. Vi håper at vi kan ønske der velkommen tilbake ved en annen anledning.

Anmeldt 13. februar 2018

Det var så kaldt at vi måtte sitte med ytterklær på!,,? Det går ikke an å tilby gjester et så kakldt lokale

1  Takk, jarleodland
Patrick M, Guest Relations Manager på Bryggen Tracteursted, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. februar 2018

Vi takker for din anmeldelse og din tilbakemelding. Våre gjesters synspunkter er viktige for oss for at vi alltid skal kunne forbedre oss og våre rutiner. Vi beklager at ditt besøk på Bryggen Tracteursted ikke svarte til dine forventinger. Dessverre er det lite vi kan gjøre med din opplevelse nå i ettertid men vil fokusere på at ingen skal oppleve kalde lokaler hos oss. Vi håper at vi kan ønske dere velkommen tilbake ved en annen anledning.

Reisende som så på Bryggen Tracteursted, så også på

Har du vært i Bryggen Tracteursted? Del dine erfaringer!