“Bryggen Tracteursted”

Kjøkken: Norsk
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 30. september 2018 via mobile enheter

Bra mat og god service for oss 4 i stemningsfulle og hyggelige lokaler. Varme i steingulvene på restauranten var supert etter en kald og våt lørdag i Bergen sentrum.

Takk, Einar U

Anmeldt 5. august 2018 via mobile enheter

Fin restaurant i gammelt bygg, mulighet å sitte ute på fine dager. Har sin sjarm med skeivt gulv og tømmervegger, benker langs veggen, duk på bordene og dempet belysning. Vi bestilte prinsefisk og bakkalaa og var fornøyd med rettene begge to. Syntes porsjonene kanskje var en smule liten, litt stive priser. God service

Takk, thehyl
Patrick M, Kundeansvarlig på Bryggen Tracteursted, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. august 2018

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Vi ønsker hjertelig velkommen tilbake ved neste anledning!

Anmeldt 23. juli 2018

Gå hit!
Toppservice, topp mat og et herlig sted for alle, også dersom har vært inVestlandets hovedstad tidligere.
Prøv småretter av forskjellig type.
Servicen er upåklagelig, og vi synes vi fikk mye for pengene.

Takk, bharrang
Patrick M, Kundeansvarlig på Bryggen Tracteursted, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. juli 2018

Anmeldt 1. juli 2018 via mobile enheter

Litt dårlig utvalg på mat, og de hadde ingen av øltypene som stod anbefalt som drikke til maten - på en lørdags kveld.

Takk, anka345
Anmeldt 20. mai 2018 via mobile enheter

Tracteurstedet har en hyggelig liten kafé i stille bakgård - med sol. Men er du ute for en god kopp kaffe; skygg unna!

2  Takk, Eivind58
Patrick M, Guest Relations Manager på Bryggen Tracteursted, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. juni 2018

Vi takker for din anmeldelse og setter stor pris på din tilbakemelding. Vi er kanskje ikke best på kaffe men vi oppfordrer deg til å smake en av mange fantastiske retter inspirert av vestlandsk og bergensk matkultur. Hjertelig velkommen tilbake!

Reisende som så på Bryggen Tracteursted, så også på

Har du vært i Bryggen Tracteursted? Del dine erfaringer!