“Greit nok”

Kjøkken: Norsk
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 13. oktober 2018 via mobile enheter

Hadde gavekort fra de historiske som vi skulle bruke her. Pinnekjøtt til forrett var kjempe god. Fikk beskjed om 4 tapas retter per pers. Bestilte blåskjell i eplecider. Var en sterk syrlig lukt. God smak. Godt brød og smør ved siden av. Bestilte noen andre tapas retter som var mindre god. Min mann bestilte en hovedrett. Biff. Den var rå inni. De spurte ikke hvordan han ville ha den stekt. Stive priser. Var en annen dag der og for å bruke opp gavekortet. Bestilte andebryst. Den var veldig god med godt tilbehør og god saus. Kaldt og mørkt lokale. Vi satt ved vinduet og det trakk fra det. Var kaldt.

Takk, 186anitar

Anmeldt 30. september 2018 via mobile enheter

Bra mat og god service for oss 4 i stemningsfulle og hyggelige lokaler. Varme i steingulvene på restauranten var supert etter en kald og våt lørdag i Bergen sentrum.

Takk, Einar U
Anmeldt 5. august 2018 via mobile enheter

Fin restaurant i gammelt bygg, mulighet å sitte ute på fine dager. Har sin sjarm med skeivt gulv og tømmervegger, benker langs veggen, duk på bordene og dempet belysning. Vi bestilte prinsefisk og bakkalaa og var fornøyd med rettene begge to. Syntes porsjonene kanskje var en smule liten, litt stive priser. God service

Takk, thehyl
Patrick M, Kundeansvarlig på Bryggen Tracteursted, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. august 2018

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Vi ønsker hjertelig velkommen tilbake ved neste anledning!

Anmeldt 23. juli 2018

Gå hit!
Toppservice, topp mat og et herlig sted for alle, også dersom har vært inVestlandets hovedstad tidligere.
Prøv småretter av forskjellig type.
Servicen er upåklagelig, og vi synes vi fikk mye for pengene.

Takk, bharrang
Patrick M, Kundeansvarlig på Bryggen Tracteursted, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. juli 2018

Anmeldt 1. juli 2018 via mobile enheter

Litt dårlig utvalg på mat, og de hadde ingen av øltypene som stod anbefalt som drikke til maten - på en lørdags kveld.

Takk, anka345

Reisende som så på Bryggen Tracteursted, så også på

Har du vært i Bryggen Tracteursted? Del dine erfaringer!