“Julemiddag brødre med koner”
Anmeldelse av Bryggen Tracteursted

Bryggen Tracteursted
Vurdert som nr. 50 av 435 Restauranter i Bergen
Kjøkken: Norsk
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 11. desember 2018 via mobile enheter

Hvert år har vi middag på en av oss sitt bosted, i år var vi i Bergen. Siden vi har hatt positiv erfaring med Bryggen Tracteursted og til julemiddager bestilte vi her.
Litt nedtur, vi fikk bord nesten «helt for oss selv» like innenfor inngangsdøren og ikke inne blant de andre gjestene. Betjeningen var hyggelig, men tydelig litt uerfaren både med hensyn på drikkevarer og presisjon.
... vi tok det vi fikk uten å gjøre gutten forlegen.

Maten var god, men det skal være unødvendig å måtte be om riktig og nok tilbehør lutefisken på en restaurant i Bergen.

Det skal være både stemning og atmosfære når vi skal kose oss julemiddag .. noe manglet her og vi går neppe hit neste gang vi skal være i Bergen.

Takk, Eddie_S57

Anmeldt 13. oktober 2018 via mobile enheter

Hadde gavekort fra de historiske som vi skulle bruke her. Pinnekjøtt til forrett var kjempe god. Fikk beskjed om 4 tapas retter per pers. Bestilte blåskjell i eplecider. Var en sterk syrlig lukt. God smak. Godt brød og smør ved siden av. Bestilte noen andre tapas retter som var mindre god. Min mann bestilte en hovedrett. Biff. Den var rå inni. De spurte ikke hvordan han ville ha den stekt. Stive priser. Var en annen dag der og for å bruke opp gavekortet. Bestilte andebryst. Den var veldig god med godt tilbehør og god saus. Kaldt og mørkt lokale. Vi satt ved vinduet og det trakk fra det. Var kaldt.

Takk, 186anitar
Patrick M, Salgssjef på Bryggen Tracteursted, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. desember 2018

Vi takker for din anmeldelse og setter stor pris på din tilbakemelding. Vi jobber kontinuerlig med å forbedre både våre produkter og service, slik at vi kan gi våre gjester en fin opplevelse på Bryggen Tracteursted. Ønsker dere hjertelig velkommen tilbake ved neste anledning!

Anmeldt 30. september 2018 via mobile enheter

Bra mat og god service for oss 4 i stemningsfulle og hyggelige lokaler. Varme i steingulvene på restauranten var supert etter en kald og våt lørdag i Bergen sentrum.

Takk, Einar U

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Vi ønsker hjertelig velkommen tilbake ved neste anledning!

Anmeldt 5. august 2018 via mobile enheter

Fin restaurant i gammelt bygg, mulighet å sitte ute på fine dager. Har sin sjarm med skeivt gulv og tømmervegger, benker langs veggen, duk på bordene og dempet belysning. Vi bestilte prinsefisk og bakkalaa og var fornøyd med rettene begge to. Syntes porsjonene kanskje var en smule liten, litt stive priser. God service

Dato for besøk: august 2018
Takk, thehyl
Patrick M, Kundeansvarlig på Bryggen Tracteursted, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. august 2018

Anmeldt 23. juli 2018

Gå hit!
Toppservice, topp mat og et herlig sted for alle, også dersom har vært inVestlandets hovedstad tidligere.
Prøv småretter av forskjellig type.
Servicen er upåklagelig, og vi synes vi fikk mye for pengene.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, bharrang
Patrick M, Kundeansvarlig på Bryggen Tracteursted, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. juli 2018

Reisende som så på Bryggen Tracteursted, så også på

Har du vært i Bryggen Tracteursted? Del dine erfaringer!