“Veldig god mat”

Vurdert som nr. 32 av 468 Restauranter i Bergen
Kjøkken: Norsk
Middagsalternativer: Reservasjoner
Omgivelser: Vågen
Beskrivelse: I mange år har vi servert mat inspirert av vestlandsk og bergensk matkultur basert på de beste lokale råvarene. På Bryggen Tracteursted kan du kjenne på historien fra hanseatene til nåtiden. Nyt en annerledes matopplevelse på historisk grunn i en intim restaurant med et moderne kjøkken. På Bryggen Tracteursted kan du oppleve bergensk og vestlandskmatkultur fra hansatiden frem til i dag. Menyen baseres påtradisjonelle norske retter og ingredienser, som hval, pinnekjøtt,lammekjøtt og skalldyr. Rettene presenteres som norsk tapas, oggir deg en unik mulighet til å smake på store deler av menyen.Kombiner gjerne rettene med smaksbrett bestående av norsk ølog akevitt. Restauranten har alltid et tilbud om vegetarretter påmenyen. Nyt et godt måltid i historiske omgivelser på Bryggen iBergen. Du kan velge å sitte inne i restauranten, ute på bryggen eller irestaurantens egen bakgård. Uansett hva du velger, er særpregetfra hansatiden tilstede.
Anmeldt 16. september 2021

Variert meny og veldig god mat. Jeg er vegetarianer og fullgodt tilbud til oss veggiser også. Spiste nøttestek som smakte nydelig.
Hyggelig betjening og god service.

Dato for besøk: september 2021
Takk, TorilSolheimV

Anmeldt 6. august 2021

Når Bergen byr på en skyfri sommerdag og 24 grader, er bakhagen på Tracteuren en oase. Fantastisk beliggenhet, kjempegreie folk, og god mat med god vin. Løp og kjøp.

Takk, Per G
410berben410, Annet på Bryggen Tracteursted, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. august 2021

Tusen takk for flott tilbakemelding, den setter vi stor pris på. Velkommen tilbake!

Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Det er fantastisk å få servert et godt måltid i bakhagen på Tracteurstedet. Maten er ypperlig, vinene som tilbys er gode, maten serveres rask og betjeningen er hyggelig. Når bakhagen også er plassert midt i et av Bergens mest historiske områder og solen skinner, kan det neppe bli særlig bedre. Anbefales.

Takk, h_kont
410berben410, Annet på Bryggen Tracteursted, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. august 2021

Tusen takk for hyggelige ord, det setter vi stor pris på!

Anmeldt 7. juli 2021

Fantastisk mat, atmosfære og god service. Kunnskapsrik og blide ansatte. Anbefales på det sterkeste!

Takk, 644runeb
410berben410, Annet på Bryggen Tracteursted, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. juli 2021

Vi blir rent lykkelige over en så flott respons!
Tusen takk og velkommen tilbake ved en annen anledning.

Anmeldt 1. juli 2021

Vi var fire kompiser som ville prøve noe nytt og vi ble ikke skuffet.
Valget falt på Norsk Tapas og det var bare helt nydelig.
Takk til alt personell, kokken og hyggelig betjening.

Takk, Haakon N

Takk for strålende tilbakemelding, vi bringer det videre.

Reisende som så på Bryggen Tracteursted, så også på

Har du vært i Bryggen Tracteursted? Del dine erfaringer!