“Nydelig indisk mat valg på en lørdag ”
Anmeldelse av Maharaja

Maharaja
Vurdert som nr. 239 av 473 Restauranter i Bergen
Kjøkken: Indisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Omgivelser: Vågen
Anmeldt 27. januar 2019 via mobile enheter

Vi valgte indisk på en lørdag og var svært fornøyd med Mumtaz tandoori og pappadam brød og nan. Service var rask, oppmerksom og hyggelig. Kommer gjerne tilbake på en lørdag kveld.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, 417st_leh

Anmeldt 5. november 2018 via mobile enheter

Ble skuffet over at middagsporsjonen var så liten og samtidig så dyr. God smak men ikke verdt å betale så mye. Lokalet var greit.

1  Takk, B1354JIdanielag
Anmeldt 2. oktober 2018 via mobile enheter

God mat og grei service,men både meny og interiør er temmelig slitent...
Bærer preg av å trenge en renovering.
Noe uvant liten meny for Indisk å være,men heller få og gode retter enn mange mindre gode...

Takk, einary2015
Anmeldt 13. august 2018 via mobile enheter

Ble først glemt, måtte vente lenge på menyer, prøvde få kontakt med servitør.

Så ble drikken glemt, av en annen servitør, det var tilsammen 3 servitører innom oss.

Menyene på nett og i restauranten var veldig forskjellig, jeg fikk bestille utfra den på nett, men måtte da flere ganger be om nye ting, som raita og mango chutney, ønsket å få servert chutney til nanbrødene, men dette fikk vi beskjed om at ikke var rette måten å spise det på.

Maten smakte ikke så godt som forventer, lager bedre indisk mat hjemme.

Blir litt første og siste besøk her.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, kristineru3
Anmeldt 13. august 2018 via mobile enheter

Dette var mitt tredje og siste besøk her. Jeg skulle gi de en sjanse til,da jeg er så glad i Indisk. Det første som skjer, er at vi blir plassert i 2 etg å glemt. Der oppe sitter vi alene, uten meny i 10 min før en servitør oppdager oss å blir stress at vi ikke hadde fått meny... det tok igjen lang tid før vi fikk bestille og da er menyen fra Nettet helt annerledes en menyen i restauranten. Vi fikk tiltross dette bestille det vi ville. Fikk også feil nan enn hva vi bestilte, mye rot..ansatte kom å satt seg for å spise rundt oss, syns dette er rart... servitøren virket irritert om vi spurte om mer ting, da det tydeligvis var en stor indisk fest som ble arrangert... jeg tenker at man bør stenge restauranten for andre gjester, om man ikke har tenkt å yte service...... når vi sku betale satt vi å lenge å ventet ,å ble spurt om vi hadde betalt til slutt..... bare rot .... anbefales ikke, styr unna... maten er ikke noe spesiell heller, men servicen er verst....

Dato for besøk: august 2018
2  Takk, MelissaK790

Reisende som så på Maharaja, så også på

Har du vært i Maharaja? Del dine erfaringer!