“God Indisk mat”

Kjøkken: Indisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Omgivelser: Vågen
Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Hyggelig betjening og god service! Maten smakte veldig godt! Styrken på maten var og som forventet. Tommel opp.

Takk, OBerg_no

Anmeldt 21. juli 2020

Etter min mening en restaurant som ikke utmerket seg på noe vis, hverken positivt eller negativt.
Grei, men relativt begrenset meny. Smakfull mat, med delvis overkokt og tørt kjøtt.
Bra service i starten, men etter servering var det ingen oppfølging. Vi måtte påkalle servitør for påfyll av drikke, og måtte fysisk opp og oppsøke betjeningen for å få betalt.
Jeg kan godt besøke restauranten igjen, men det vil ikke være mitt førstevalg

2  Takk, VidarF
Anmeldt 14. juli 2020

Vi ble plassert øverst i restauranten, luften stod stille der oppe, fryktelig varmt. Vannet vi fikk var lunkent.
Satt og ventet i halvannen time på maten, måtte selv begynne å reagere da gjester som hadde kommetlenge etter oss fikk maten sin. Ingen unnskyldning i det hele tatt, taus serverte han maten vår, det kom ikke noe ønske om at maten skulle smake og sjekket ikke underveis om alt var bra.
Har aldri opplevd verre service. Skal aldri sette mine bein i denne restauranten igjen.
Styr unna!!

1  Takk, Utpatur20
Anmeldt 1. juli 2020

Utrolig sen betjening, tok for lang tid før de fant bord selvom vi hadde reservert, og de visste godt at vi kom. Vi venta lenge for å få bord, og da vi først fikk bord, ble vi plassert i et dustete hjørne i 2. etg der det var altfor varmt! Nærmere 30-35 grader! Null air-condition! Det tok lang tid for å bare få menyen, og da vi først fikk den, gikk servitørene bare uten å si ett ord. Det var så grusomt å sitte der, så vi stakk bare.

Vurdering: 0 av 5

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, jennymykjaland
Anmeldt 12. juni 2020

Supergod indisk mat og en meget hyggelig og opperksom servitør. Prisene høye men verdt det for god mat og store porsjoner. Et godt valg!

Dato for besøk: juni 2020
Takk, LeneSpil

Reisende som så på Maharaja, så også på

Har du vært i Maharaja? Del dine erfaringer!