“Hyggelig middag”

Kjøkken: Indisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Omgivelser: Vågen
Anmeldt 11. august 2021

God mat og god stemning. Hyggelig betjening som fulgte opp uten å være pågående. Ble spurt om hvor "spicey" vi ville ha maten og den ble servert behagelig sterk. Fin kokossmak i sausen og man kjente sitronen i "lemmon-rice". Alt i alt en fin opplevelse og vi kommer gjerne tilbake.

1  Takk, erikwH1254QA

Anmeldt 3. august 2021 via mobile enheter

Liten meny med enkelt utvalg, ok- mat. Ikke noe spesielt eller veldig mye smak. Dyrt til å være en indisk restaurant(hovedretter fra 280kr) Bra service dog, fulgte opp.
Kommer nok ikke tilbake

Takk, Lynn M
Anmeldt 12. juli 2021 via mobile enheter

Det var litt det sammme musikk men maten er veldig god. Det var en god levering. Det er en Fin restaurant. Det ligger ved bryggen og det er ikke vanskelig og komme til.

Takk, T6548RRreginas
Anmeldt 9. september 2020 via mobile enheter

Slo til på et lunsjtilbud (rimelige retter frem til kl. 17), kun kr 160 for Saag Gosht. Bestilte medium styrke, som jeg fikk opplyst var «medium indisk» og ikke «medium norsk». Kommer gjerne tilbake!

Dato for besøk: september 2020
1  Takk, D343TNpaulb
Anmeldt 26. august 2020 via mobile enheter

Det indiske kjøkken er en av mine absolutte favoritter. Selv om jeg ikke er så veldig glad i altfor sterke varianter. Så jeg bestiller alltid medium styrke. Opplevelsen her i dag var dessverre skuffende. Maten var ganske smakløs, og jeg savnet en saltbøsse bare for å få litt smak på det. Jeg har vært her én gang tidligere, og mener å huske at opplevelsen var bedre da.

Dato for besøk: august 2020
Takk, MortenA52

Reisende som så på Maharaja, så også på

Har du vært i Maharaja? Del dine erfaringer!