Rib tur i Bergen!

Hadde en fantastisk opplevelse med Fjord guiding sin rib tur! Vi var 12 venner som nøt denne... les mer

Anmeldt 20. august 2018
steinolavn
Bergen, Norge
Utrolig fin tur

Vi var 3 venner som tok denne turen i et utrolig fint vær. Flomsbanen var en opplevelse vi sent vil... les mer

Anmeldt 1. desember 2017
Kanchanasiri P
Bergen, Norge
Les alle 2 016 anmeldelsene

oversatt av Google
Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Bergen
Anmeldt 29. juni 2017 via mobile enheter

Her får du alt i en rundtur. Spennende togtur først fra Bergen til Myrdal, så med Flåmsbana som slynger seg nedover fjellsidene ned til Flåm. Vakker natur med fosser, snødekte fjell og grønne daler. Fra Flåm går turen med båt inn i den vakre Nærøyfjorden, (Unescos liste over vernet naturlandskap). Fra båten nytes storslått natur, høye fjell, snødekte tinder, grønne lier og vakte fossefall. I solskinn er turen ubeskrivelig vakker, i regn trolsk og mystisk. Buss tilbake til Bergen. Dette er å anbefale når man besøker Bergen.

Dato for opplevelse: juni 2017
1  Takk, hennings612
Preben H, Social Media Manager på Fjord Tours, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. juli 2017

Hei, Tusen takk for at du tok deg tid til å anmelde Norge i et nøtteskall® turen vår! Fortsatt god sommer!

Mvh, Preben

Anmeldt 17. april 2017

Fjord tour er et must - OGSÅ for lokale bergensere !! Vær turist i egen bakgård - det er definitivt noe man fort glemmer !!

Dato for opplevelse: mars 2017
Takk, Marius501
Preben H, Social Media Manager på Fjord Tours, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. april 2017

Hei,
Tusen takk for den fine kommentaren og anmeldelsen i sin helhet! Utrolig kjekt med slike tilbakemeldinger. Takk igjen.

Beste hilsen,

Anmeldt 1. september 2016

Vi var fem personer som reiste sammen. Dagen vi reiste ble Gudvangatunellen stengt, dette førte til fullstendig kaos i Flåm, med tanke på videre transport. Heldigvis var været flott, og turen vår ble ufrivillig utvida til å vare lenger enn vi hadde bestilt og betalt for. Fjord Tours forsøkte så godt de kunne å gi oss informason og booke om, men kaoset var totalt. Vi opplevde videre at utenlandske reiseselskap gang på gang ble prioritert på videre transport med båt fra Flom, mens vi som reiste på vanlige biletter ble stående igjen på kaia. Dette er vel prisen vi må betale for ekstremturismen i fjordene våre.

Dato for opplevelse: juni 2016
Takk, Steinar S
Preben H, Social Media Manager på Fjord Tours, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. oktober 2016

Hei,
Tusen takk for din anmeldelse her på Tripadvisor! Synd å lese at dere reiste på en dag der vi beklageligvis opplevde driftsavik. Flott å høre at dere følte vi forsøkte å gjøre det beste ut av situasjonen for dere. Har notert kommentaren din angående båten fra Flåm, og tar dette videre internt. Sånn skal det selvsagt ikke oppleves. Beklager dette.
Håper turen i fjordene likevel var fantastisk! Takk igjen.

Mvh,

Anmeldt 19. juli 2016

Fjordtours har bred kunnskap om hva vårt vakre land har å tilby av genuine opplevelser. De skreddersyr
opplegg som du sent vil glemme. Anbefales på det sterkeste.

Dato for opplevelse: mai 2016
Takk, torf577
Fjord_Tours1, Guest Relations Manager på Fjord Tours, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. juli 2016

Dear torf577,

Thank you so much for your kind review! Great to hear that you think Fjord Tours is Norway's best tour operator!

Kind regards
Lars

Anmeldt 25. januar 2016 via mobile enheter

Vet ikke hva de fleste er så begeistret over men dette var ikke så utrolig som det var skrevet om. Det er helt vanlig tur i vanlig norsk natur som man kan oppleve hvor som helst, så lenge man kommer seg utenfor byen...

Dato for opplevelse: mai 2015
3  Takk, 86jonasberg
Preben H, Social Media Manager på Fjord Tours, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. januar 2016

Hei,

Takk for din anmeldelse! Vi setter pris på ditt bidrag til Tripadvisor.
Majoriteten av våre reisende synes denne turen er helt fantastisk, -synd vi ikke levde helt opp til forventningene dine. Ønsker deg en fin vinter.

Mvh,