Utrolig fin tur

Anmeldt 1. desember 2017
Kanchanasiri P
Bergen, Norge
Dette er Norge ( i alle fall sør- og vestnorge)

Anmeldt 6. september 2017
Stein T
Oslo, Norge
Les alle 2 016 anmeldelsene

Anmeldt 1. desember 2017

Vi var 3 venner som tok denne turen i et utrolig fint vær. Flomsbanen var en opplevelse vi sent vil glemme. Jeg har aldri opplevd slik natur. Hadde lunch i Flom hos Alf Husebø som
serverte spennende sjømat. Turen ut Sognefjorden var en opplevelse i rolig sjø og solen var med os på hele turen. Kan anbefales.

Dato for opplevelse: august 2017
1  Takk, Kanchanasiri P
Fjord_Tours1, Director of Sales på Fjord Tours, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. desember 2017

Så kjekt at værgudene viste seg fra sin beste side og at dere fikk en nydelig Norge i et nøtteskall tur! Mange takk for at du delte deres opplevelse, og velkommen tilbake til andre og like fine turer ved en annen anledning! Med vennlig hilsen Heine, Salgs- og Markedsdirektør, Fjord Tours

Anmeldt 6. september 2017

Vi kombinerte Norge i et nøtteskall: Myrdal ,Flom til Bergen med fly fra Bergen til Stavanger og båt til Prekestolen og tilbake. deretter tog vi toget fra Stavanger langs hele kysten , vie Kr.Sand til Oslo .
Anbefales på det varmeste

Dato for opplevelse: juli 2017
Takk, Stein T
Fjord_Tours1, Director of Sales på Fjord Tours, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. september 2017

Takk for deling av varme anbefalinger, det liker vi! Jeg er veldig glad for at dere koste dere med kombinasjonen Preikestolen og Norge i et nøtteskall. Veldig flotte turer begge deler! Beste hilsener, Heine, Salgs- og Markedsdirektør, Fjord Tours

Anmeldt 29. juni 2017 via mobile enheter

Her får du alt i en rundtur. Spennende togtur først fra Bergen til Myrdal, så med Flåmsbana som slynger seg nedover fjellsidene ned til Flåm. Vakker natur med fosser, snødekte fjell og grønne daler. Fra Flåm går turen med båt inn i den vakre Nærøyfjorden, (Unescos liste over vernet naturlandskap). Fra båten nytes storslått natur, høye fjell, snødekte tinder, grønne lier og vakte fossefall. I solskinn er turen ubeskrivelig vakker, i regn trolsk og mystisk. Buss tilbake til Bergen. Dette er å anbefale når man besøker Bergen.

Dato for opplevelse: juni 2017
1  Takk, hennings612
Preben H, Social Media Manager på Fjord Tours, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. juli 2017

Hei, Tusen takk for at du tok deg tid til å anmelde Norge i et nøtteskall® turen vår! Fortsatt god sommer!

Mvh, Preben

Anmeldt 17. april 2017

Fjord tour er et must - OGSÅ for lokale bergensere !! Vær turist i egen bakgård - det er definitivt noe man fort glemmer !!

Dato for opplevelse: mars 2017
Takk, Marius501
Preben H, Social Media Manager på Fjord Tours, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. april 2017

Hei,
Tusen takk for den fine kommentaren og anmeldelsen i sin helhet! Utrolig kjekt med slike tilbakemeldinger. Takk igjen.

Beste hilsen,
Preben

Anmeldt 1. september 2016

Vi var fem personer som reiste sammen. Dagen vi reiste ble Gudvangatunellen stengt, dette førte til fullstendig kaos i Flåm, med tanke på videre transport. Heldigvis var været flott, og turen vår ble ufrivillig utvida til å vare lenger enn vi hadde bestilt og betalt for. Fjord Tours forsøkte så godt de kunne å gi oss informason og booke om, men kaoset var totalt. Vi opplevde videre at utenlandske reiseselskap gang på gang ble prioritert på videre transport med båt fra Flom, mens vi som reiste på vanlige biletter ble stående igjen på kaia. Dette er vel prisen vi må betale for ekstremturismen i fjordene våre.

Dato for opplevelse: juni 2016
Takk, Steinar S
Preben H, Social Media Manager på Fjord Tours, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. oktober 2016

Hei,
Tusen takk for din anmeldelse her på Tripadvisor! Synd å lese at dere reiste på en dag der vi beklageligvis opplevde driftsavik. Flott å høre at dere følte vi forsøkte å gjøre det beste ut av situasjonen for dere. Har notert kommentaren din angående båten fra Flåm, og tar dette videre internt. Sånn skal det selvsagt ikke oppleves. Beklager dette.
Håper turen i fjordene likevel var fantastisk! Takk igjen.

Mvh,
Preben