Anbefales sterkt

Super dag, med super guide Rob! Følte oss trygge og tatt godt vare på med god mat og fin natur... les mer

Anmeldt 19. juli 2021
F392SXemmas
Fjord1 er en meget viktig operatør i fjordlandet Norge!

Anmeldt 18. juli 2020
jans0der
Oslo, Norge
Les alle 2 164 anmeldelsene

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Bergen
Anmeldt 19. juli 2020

Fantastiske og svært viktige fjordferger langs Vestlandet, driftet av profesjonelle Fjord1. Ser frem til mange trygge- og hurtige fjordoverfarter for meg og familien også i fremtiden! Anbefales! d:o)

Dato for opplevelse: juli 2020
2  Takk, jans0der
FjordTours2, Kundeansvarlig på Fjord Tours, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. juli 2020

Tusen takk for din flotte tilbakemelding, vi er glad for å høre at du hadde en flott fjordtur!

Anmeldt 20. august 2018 via mobile enheter

Hadde en fantastisk opplevelse med Fjord guiding sin rib tur! Vi var 12 venner som nøt denne opplevelsen i norsk natur på sitt beste. Det var eit skit vær, men vi fikk derav en utrolig artig tur. Man blir godt kledd opp så kulde er ingen problem. Anbefales!!

Dato for opplevelse: august 2018
1  Takk, steinolavn
Fjord_Tours1, Director of Sales på Fjord Tours, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. august 2018

Kjempekjekt at vennegjengen hadde en artig tur i Bergensværet. Det er ingenting som heter dårlig vær når man har gode klær. Takk for at du delte den fine anbefalingen. Velkommen tilbake til flere aktiviteter med Fjord Tours. Hilsen Heine, Fjord Tours

Anmeldt 1. desember 2017

Vi var 3 venner som tok denne turen i et utrolig fint vær. Flomsbanen var en opplevelse vi sent vil glemme. Jeg har aldri opplevd slik natur. Hadde lunch i Flom hos Alf Husebø som
serverte spennende sjømat. Turen ut Sognefjorden var en opplevelse i rolig sjø og solen var med os på hele turen. Kan anbefales.

Dato for opplevelse: august 2017
2  Takk, Kanchanasiri P
Fjord_Tours1, Director of Sales på Fjord Tours, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. desember 2017

Så kjekt at værgudene viste seg fra sin beste side og at dere fikk en nydelig Norge i et nøtteskall tur! Mange takk for at du delte deres opplevelse, og velkommen tilbake til andre og like fine turer ved en annen anledning! Med vennlig hilsen Heine, Salgs- og Markedsdirektør, Fjord Tours

Anmeldt 6. september 2017

Vi kombinerte Norge i et nøtteskall: Myrdal ,Flom til Bergen med fly fra Bergen til Stavanger og båt til Prekestolen og tilbake. deretter tog vi toget fra Stavanger langs hele kysten , vie Kr.Sand til Oslo .
Anbefales på det varmeste

Dato for opplevelse: juli 2017
1  Takk, Stein T
Fjord_Tours1, Director of Sales på Fjord Tours, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. september 2017

Takk for deling av varme anbefalinger, det liker vi! Jeg er veldig glad for at dere koste dere med kombinasjonen Preikestolen og Norge i et nøtteskall. Veldig flotte turer begge deler! Beste hilsener, Heine, Salgs- og Markedsdirektør, Fjord Tours

Anmeldt 29. juni 2017 via mobile enheter

Her får du alt i en rundtur. Spennende togtur først fra Bergen til Myrdal, så med Flåmsbana som slynger seg nedover fjellsidene ned til Flåm. Vakker natur med fosser, snødekte fjell og grønne daler. Fra Flåm går turen med båt inn i den vakre Nærøyfjorden, (Unescos liste over vernet naturlandskap). Fra båten nytes storslått natur, høye fjell, snødekte tinder, grønne lier og vakte fossefall. I solskinn er turen ubeskrivelig vakker, i regn trolsk og mystisk. Buss tilbake til Bergen. Dette er å anbefale når man besøker Bergen.

Dato for opplevelse: juni 2017
2  Takk, hennings612
Preben H, Social Media Manager på Fjord Tours, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. juli 2017

Hei, Tusen takk for at du tok deg tid til å anmelde Norge i et nøtteskall® turen vår! Fortsatt god sommer!

Mvh, Preben
Social Media Manager