En tur man burde krysset av for å ha tatt.

Anmeldt 9. august 2020
MaritStein
Kristiansand, Norge
Fjord1 er en meget viktig operatør i fjordlandet Norge!

Anmeldt 18. juli 2020
jans0der
Oslo, Norge
Les alle 2 173 anmeldelsene

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Bergen
Anmeldt 9. august 2020 via mobile enheter

Opplevelsen av fantastiske tur i norsk natur. Vi hadde en heldagstur. Var heldig med været og flott opplevelse.

Dato for opplevelse: juli 2020
2  Takk, MaritStein
FjordTours2, Web coordinator på Fjord Tours, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. august 2020

Tusen takk for en flott tilbakemelding, Marit! Vi er glad for å høre at dere hadde en strålende fjordtur :-)

Mvh Aud Strandborg Ottesen
Fjord Tours

Anmeldt 19. juli 2020

Fantastiske og svært viktige fjordferger langs Vestlandet, driftet av profesjonelle Fjord1. Ser frem til mange trygge- og hurtige fjordoverfarter for meg og familien også i fremtiden! Anbefales! d:o)

Dato for opplevelse: juli 2020
2  Takk, jans0der
FjordTours2, Kundeansvarlig på Fjord Tours, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. juli 2020

Tusen takk for din flotte tilbakemelding, vi er glad for å høre at du hadde en flott fjordtur!

Anmeldt 20. august 2018 via mobile enheter

Hadde en fantastisk opplevelse med Fjord guiding sin rib tur! Vi var 12 venner som nøt denne opplevelsen i norsk natur på sitt beste. Det var eit skit vær, men vi fikk derav en utrolig artig tur. Man blir godt kledd opp så kulde er ingen problem. Anbefales!!

Dato for opplevelse: august 2018
1  Takk, steinolavn
Fjord_Tours1, Director of Sales på Fjord Tours, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. august 2018

Kjempekjekt at vennegjengen hadde en artig tur i Bergensværet. Det er ingenting som heter dårlig vær når man har gode klær. Takk for at du delte den fine anbefalingen. Velkommen tilbake til flere aktiviteter med Fjord Tours. Hilsen Heine, Fjord Tours

Anmeldt 1. desember 2017

Vi var 3 venner som tok denne turen i et utrolig fint vær. Flomsbanen var en opplevelse vi sent vil glemme. Jeg har aldri opplevd slik natur. Hadde lunch i Flom hos Alf Husebø som
serverte spennende sjømat. Turen ut Sognefjorden var en opplevelse i rolig sjø og solen var med os på hele turen. Kan anbefales.

Dato for opplevelse: august 2017
2  Takk, Kanchanasiri P
Fjord_Tours1, Director of Sales på Fjord Tours, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. desember 2017

Så kjekt at værgudene viste seg fra sin beste side og at dere fikk en nydelig Norge i et nøtteskall tur! Mange takk for at du delte deres opplevelse, og velkommen tilbake til andre og like fine turer ved en annen anledning! Med vennlig hilsen Heine, Salgs- og Markedsdirektør, Fjord Tours

Anmeldt 6. september 2017

Vi kombinerte Norge i et nøtteskall: Myrdal ,Flom til Bergen med fly fra Bergen til Stavanger og båt til Prekestolen og tilbake. deretter tog vi toget fra Stavanger langs hele kysten , vie Kr.Sand til Oslo .
Anbefales på det varmeste

Dato for opplevelse: juli 2017
1  Takk, Stein T
Fjord_Tours1, Director of Sales på Fjord Tours, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. september 2017

Takk for deling av varme anbefalinger, det liker vi! Jeg er veldig glad for at dere koste dere med kombinasjonen Preikestolen og Norge i et nøtteskall. Veldig flotte turer begge deler! Beste hilsener, Heine, Salgs- og Markedsdirektør, Fjord Tours