Anmeldt 10. september 2018

Trivelig sted å bo, blide og hyggelige ansatte. Svært hyggelig og profesjonelle ansatte i resepsjonen og restauranten. Hyggelige og proffe kelnere i restauranten som skaper en fin stemning uten å være påtrengende. Rent og fint på rommet, eneste lille minus: skulle gjerne hatt vannkoker på rommet. savnet et kopp te på kvelden. Ellers pluss for strykjern og rom uten teppegolv.

• Opphold: september 2018, reiste som et par
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, gsn9102
evelinngulekolltveit, Front Office Manager på Scandic Flesland Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. september 2018

Kjære gsn9102
For en utrolig hyggelig tilbakemelding! Vi blir stolt og ydmyk spesielt når du nevner vårt dedikerte personale.
Dette gir alle motivasjon til å fortsette å levere gode gjesteopplevelser.
Vi håper på å få vannkoker på alle rom etter hvert, per dags dato tilbys dette kun på superior rom.
Men vi spandereder gjerne en kopp te eller kaffe i resepsjonen.
Håper å kunne få gleden av å ønkser deg velkommen igjen snart!

Anmeldt 10. september 2018

• Opphold: september 2018, reiste med familie
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com

Anmeldt 2. september 2018 via mobile enheter

Vi bodde her en natt i forbindelse med en flyovergang og vi ble ikke skuffet. Moderne og flott hotell. Fantastisk frokost med et utvalg du skal lete lenge etter. Hyggelig personale og de hadde også et Ok treningsrom.

Opphold: september 2018, reiste med familie
Takk, 858mtorres
evelinngulekolltveit, Front Office Manager på Scandic Flesland Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. september 2018

Kjære 858mtorres
For en herlig tilbakemelding, førsteklasses må vi si oss godt fornøyd med.
Tusen takk for at du tok deg tid til å rate oss på Tripadvisor.
Håper å se dere igjen ved en senere anledning.

Anmeldt 27. august 2018

Var på hotellet i jobbsammenheng og skulle dermed være på hotellet kun en dag.Alt av personalet var hyggelige og profesjonelle.Rommet jeg bodde på var av høy standard og rent og pent da jeg ankom.Konferanselokalene var også meget pene.Tok en sen middag på hotellets restaurant. Maten var meget god, men hovedretten kom noe sent og jeg måtte påminne servitøren på hva jeg hadde bestilt som hovedrett.Servitøren var god til å fylle på vann etter behov.Noe forundret over at servitøren ikke kunne anbefale en spesifikk vin til maten, men den vinen som omsider kom var meget god.Personalet var alltid imøtekommende når jeg hadde spørsmål.Det var ett problem med å få satt opp livestreamingen inne på konferanselokalet. Har konkludert med at det kunne ha vært en form for brannmur som blokkerte for. Anbefaler å sjekke dette, da andre webcastprodusenter også slet med det samme problemet og måtte derfor bruke eget 4G kort.Annet enn det er jeg meget fornøyd med oppholdet og ønsker gjerne å overnatte ved en annen anledning.

• Opphold: august 2018, reiste på forretningsreise
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, Preben_R_T
evelinngulekolltveit, Front Office Manager på Scandic Flesland Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. august 2018

Kjære Preben.
Takk for at du tar deg tid til å skrive en utfyllende og konstruktiv tilbakemelding til oss.
Først og fremst utrolig kjekt å se at du var meget fornøyd med oppholdet og ønsker å anbefale
oss videre til andre. Når det gjelder livestreaming er vi klar over problemet og er allerede på saken
for å finne en leverandør som kan fikse problemet med brannmur.
Håper å se deg igjen ved en senere anledning.

Anmeldt 25. august 2018

Valgte hotellet på grunn av parkering. Ved ankomst fikk vi opplyst at Europark sto for parkeringen - mot betaling. Unnskyldningen var at hotellet lå så nære flyplassen. Bruk av Europark er selvsagt et fordyrende ledd som gjestene må stå for. Kunne like gjerne valgt hotell inne i Bergen sentrum for prisen Europark tok. Lite og dårlig tilgjengelig informasjon.

• Opphold: august 2018, reiste med familie
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, Morten B
evelinngulekolltveit, Front Office Manager på Scandic Flesland Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. august 2018

Kjære Morten B.
Takk for din tilbakemelding. Det stemmer som du skriver at Europark drifter parkeringsanlegget ved hotellet.
Denne informasjonen står beskrevet på vår nettside sammen med gjeldene priser per døgn.
Hvis du har lest noe plass at vi tilbyr gratis parkering er vi veldig intressert å vite hvor du har funnet denne informasjonen?
Det er ingen gratis parkering ved flyplass område desverre.
Jeg vil anbefale deg å booke på Scandic Kokstad ved neste besøk som ligger midt mellom flyplassen og
sentrum, her tilbyr de gratis parkering.