920anjah
5,0 av 5 boblerRenslighet
5,0 av 5 boblerService
5,0 av 5 boblerSovekvalitet
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
evelinngulekolltveit, Front Office ManagerScandic Flesland Airport, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 8. nov. 2018
Kjære 920anjah
For en fantastisk tilbakemelding! Vårt mål er å levere gode gjesteopplevelser til alle og når vi får slike fine ord blir vi utrolig stolt og glad. Takk for at du anbefaler oss til andre.
Håper å se dere igjen snart!
Mvh
13.7 km fra Scandic Flesland Airport
Se flere hoteller i Bergen
Anmeldt 30. oktober 2018

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
evelinngulekolltveit, Front Office Manager på Scandic Flesland Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. oktober 2018

Anmeldt 30. oktober 2018

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels

Anmeldt 26. oktober 2018

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
evelinngulekolltveit, Front Office Manager på Scandic Flesland Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. oktober 2018

Anmeldt 9. oktober 2018

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Birte Bratland H, General Manager på Scandic Flesland Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. oktober 2018

Anmeldt 6. oktober 2018

Et flott stort hotell med store rom og veldig koselig personalet. Rent, oversiktlig, store saler og bra teknisk utstyr. Har kun oppholdt meg der i jobbsammenheng men kan virkelig anbefales. Kort vei til flyplass og heliport.

Takk, viviankruger
Birte Bratland H, General Manager på Scandic Flesland Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. oktober 2018

Hei viviankruger,
Tusen takk for at du har tatt deg tid til å gi oss denne hyggelige tilbakemeldingen, det gledes!
Velkommen tilbake.
Hilsen Birte B. Hevrøy, General manager