Destinia.com
ScandicHotels.comUSD 168
Anmeldt 8. november 2018

Alltid trivelig å komme hit. God mat til alle måltider. Flotte rom og alltid rent. Fantastisk ansatte. Alltid ekte smil og fantastisk kundeservice! Nært til flyplass og bybanen. Proff konferanseavdeling.

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, 920anjah
evelinngulekolltveit, Front Office Manager på Scandic Flesland Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. november 2018

Kjære 920anjah
For en fantastisk tilbakemelding! Vårt mål er å levere gode gjesteopplevelser til alle og når vi får slike fine ord blir vi utrolig stolt og glad. Takk for at du anbefaler oss til andre.
Håper å se dere igjen snart!
Mvh
Evelinn & Team Scandic Flesland Airport

Anmeldt 30. oktober 2018

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
evelinngulekolltveit, Front Office Manager på Scandic Flesland Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. oktober 2018

Anmeldt 30. oktober 2018

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels

Anmeldt 26. oktober 2018

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
evelinngulekolltveit, Front Office Manager på Scandic Flesland Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. oktober 2018

Anmeldt 9. oktober 2018

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Birte Bratland H, General Manager på Scandic Flesland Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. oktober 2018