Booking.comUSD 178
ScandicHotels.comUSD 177
eDreamsUSD 178
Trip.comUSD 360
Anmeldt 10. november 2018

Flott hotell med umiddelbar nærhet til flyplassen. Hyggelig og profesjonelt personale. Praktisk rom med god størrelse og alt men trenger. Ikke veldig god utsikt fra mitt rom men er vel ikke der for å beundre utsikten. Gode kurslokaler med godt inneklima og meget bra AV-utstyr. Imponerende frokost- og lunchbord. Alt i alt et godt valg for kurs og konferanser.

Dato for oppholdet: november 2018
1  Takk, TrondEgil
evelinngulekolltveit, Front Office Manager på Scandic Flesland Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. november 2018

Kjære Trond Egil
Så hyggelig å se at du hadde en fin opplevelse på kurs hos oss, vi ønkser å være det beste hotellet på møter og konferanser så veldig gøy når gjestene legger merke til jobben vi gjør og ønsker å anbefale oss videre til andre. Håper å se deg igjen snart!
Mvh,
Evelinn & Team Scandic Flesland Airport

Anmeldt 8. november 2018

Alltid trivelig å komme hit. God mat til alle måltider. Flotte rom og alltid rent. Fantastisk ansatte. Alltid ekte smil og fantastisk kundeservice! Nært til flyplass og bybanen. Proff konferanseavdeling.

Dato for oppholdet: november 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, 920anjah
evelinngulekolltveit, Front Office Manager på Scandic Flesland Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. november 2018

Kjære 920anjah
For en fantastisk tilbakemelding! Vårt mål er å levere gode gjesteopplevelser til alle og når vi får slike fine ord blir vi utrolig stolt og glad. Takk for at du anbefaler oss til andre.
Håper å se dere igjen snart!
Mvh
Evelinn & Team Scandic Flesland Airport

Anmeldt 30. oktober 2018

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
evelinngulekolltveit, Front Office Manager på Scandic Flesland Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. oktober 2018

Anmeldt 30. oktober 2018

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels

Anmeldt 26. oktober 2018

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
evelinngulekolltveit, Front Office Manager på Scandic Flesland Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. oktober 2018