Booking.comUSD 165
ScandicHotels.comUSD 165
eDreamsUSD 165
Anmeldt 6. desember 2018

Atter eit fantastisk opphold på Scandic hotell Flesland. Som gjest så er det magisk å komme til Scandic hotell Flesland. Eit personell som ser deg, tar vare på deg❤ Tusen, Tusen takk for deres raushet.

Dato for oppholdet: desember 2018
  • Reisetype: Reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, Journey07293199013
evelinngulekolltveit, Front Office Manager på Scandic Flesland Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. desember 2018

Kjære Journey
Tusen takk for fantastisk tilbakemelding, utrolig hyggelig! Spesielt at du nevner vårt dedikerte personale, dine kommentarer er delt med alle ansatte og vi alle setter utrolig pris på at du tar deg tid til å legge igjen en så fin tilbakemelding. Håper å se deg igjen på julebord til neste år!

Anmeldt 13. november 2018 via mobile enheter

Jeg ankom fra Balestrand sent søndagskveld og skulle ta morgenfly til Stavanger dagen etter. Var trett og litt sulten. Fikk et nydelig rom og tok heisen ned for et glass vin. Fikk servert godt brød, god olje og oliven til en perfekt vin.
Nydelig på alle vis. God seng og fantastisk frokost kl 5.45

Reisetype: Reiste alene
Takk, t0rhildw
evelinngulekolltveit, Front Office Manager på Scandic Flesland Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. november 2018

Kjære t0rhildw,
Tusen takk nydelig tilbakemelding etter ditt opphold, vi setter pris på at du tar deg tid til å dele din opplevelse med andre på reise. Vårt mål er å tilby en sømløs reise fra ankomst til avreise.

Anmeldt 10. november 2018

Flott hotell med umiddelbar nærhet til flyplassen. Hyggelig og profesjonelt personale. Praktisk rom med god størrelse og alt men trenger. Ikke veldig god utsikt fra mitt rom men er vel ikke der for å beundre utsikten. Gode kurslokaler med godt inneklima og meget bra AV-utstyr. Imponerende frokost- og lunchbord. Alt i alt et godt valg for kurs og konferanser.

1  Takk, TrondEgil
evelinngulekolltveit, Front Office Manager på Scandic Flesland Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. november 2018

Kjære Trond Egil
Så hyggelig å se at du hadde en fin opplevelse på kurs hos oss, vi ønkser å være det beste hotellet på møter og konferanser så veldig gøy når gjestene legger merke til jobben vi gjør og ønsker å anbefale oss videre til andre. Håper å se deg igjen snart!
Mvh,

Anmeldt 8. november 2018

Alltid trivelig å komme hit. God mat til alle måltider. Flotte rom og alltid rent. Fantastisk ansatte. Alltid ekte smil og fantastisk kundeservice! Nært til flyplass og bybanen. Proff konferanseavdeling.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, 920anjah
evelinngulekolltveit, Front Office Manager på Scandic Flesland Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. november 2018

Kjære 920anjah
For en fantastisk tilbakemelding! Vårt mål er å levere gode gjesteopplevelser til alle og når vi får slike fine ord blir vi utrolig stolt og glad. Takk for at du anbefaler oss til andre.
Håper å se dere igjen snart!

Anmeldt 30. oktober 2018

Dato for oppholdet: oktober 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
evelinngulekolltveit, Front Office Manager på Scandic Flesland Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. oktober 2018