Priceline
Trip.comUSD 342
CheapTicketsUSD 177
Anmeldt 9. desember 2018

Vi overnattet en natt for å ta en tidlig fly. Hotellet er nytt og fantastisk fint. Komfortabelt rom, god luft og behagelige senger. Frokostbuffeten var meget variert og et flott syn kl 5 om morgenen. Vi fikk en fin start på utenlandsturen vår og var mett og uthvilt da vi sjekket ut kl 6. Man kan gå til flyplassen men vi foretrakk skyttelbussen som kommer innom om resepsjonen ringer, greit når man har baggasje.

Takk, 141bj_rgc
evelinngulekolltveit, Front Office Manager på Scandic Flesland Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. desember 2018

Kjære 141bj_rgc
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding etter ditt opphold hos oss, vi setter stor pris på at du tar deg tid til å rate hotellet på tripadvisor og anbefale oss videre til andre som skal ut på tur. Utrolig kjekt at vi kunne være med å legge til rette for en god start på deres reise, ønsker dere en fin ferie.
Velkommen igjen!
Mvh Evelinn & Team Scandic Flesland Airport

Anmeldt 9. desember 2018

Var så heldig å få være her på julebord show. Veldig bra opplegg. Anbefales. Stooor julebordet med mat av alle slag. Høy kvalitet på julematen. Både koldtavdelingen og Pinnekjøttet og svineribba var Fantastisk! Dessertbuffeten var også bra!Hotellet som er helt nytt er elegant og skinnende. Rommene er reine og har gode senger. Flotte reine bad.Frokosten er et kapittel for seg selv! Et stort utvalg av økologiske produkter. Flere forskjellige typer fisk samt diverse sild. Godt brød, Deilig kjøttpålegg. Flere forskjellige typer eggeretter. I heletatt en Fantastisk frokost! Kommer igjen!

Dato for oppholdet: desember 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, 278helgel

Kjære Helge L
Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen omtale på Tripadvisor etter din opplevelse hos oss.
Utrolig kjekt å lese at dere hadde en fin kveld og at den gode maten ble satt pris på, det er jo utrolig viktig på julebord! Frokost er noe vi fokusere mye på så veldig glad for at du la ekstra merke til vår fantastiske buffet.
Jeg skal bringe din begeistring videre til vårt F&B team som setter stor pris på positiv omtale i disse travle tider.

Anmeldt 6. desember 2018

Atter eit fantastisk opphold på Scandic hotell Flesland. Som gjest så er det magisk å komme til Scandic hotell Flesland. Eit personell som ser deg, tar vare på deg❤ Tusen, Tusen takk for deres raushet.

• Reisetype: Reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, Journey07293199013
evelinngulekolltveit, Front Office Manager på Scandic Flesland Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. desember 2018

Kjære Journey
Tusen takk for fantastisk tilbakemelding, utrolig hyggelig! Spesielt at du nevner vårt dedikerte personale, dine kommentarer er delt med alle ansatte og vi alle setter utrolig pris på at du tar deg tid til å legge igjen en så fin tilbakemelding. Håper å se deg igjen på julebord til neste år!

Anmeldt 13. november 2018 via mobile enheter

Jeg ankom fra Balestrand sent søndagskveld og skulle ta morgenfly til Stavanger dagen etter. Var trett og litt sulten. Fikk et nydelig rom og tok heisen ned for et glass vin. Fikk servert godt brød, god olje og oliven til en perfekt vin.
Nydelig på alle vis. God seng og fantastisk frokost kl 5.45

Dato for oppholdet: november 2018
Reisetype: Reiste alene
Takk, t0rhildw
evelinngulekolltveit, Front Office Manager på Scandic Flesland Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. november 2018

Kjære t0rhildw,
Tusen takk nydelig tilbakemelding etter ditt opphold, vi setter pris på at du tar deg tid til å dele din opplevelse med andre på reise. Vårt mål er å tilby en sømløs reise fra ankomst til avreise.

Anmeldt 10. november 2018

Flott hotell med umiddelbar nærhet til flyplassen. Hyggelig og profesjonelt personale. Praktisk rom med god størrelse og alt men trenger. Ikke veldig god utsikt fra mitt rom men er vel ikke der for å beundre utsikten. Gode kurslokaler med godt inneklima og meget bra AV-utstyr. Imponerende frokost- og lunchbord. Alt i alt et godt valg for kurs og konferanser.

Dato for oppholdet: november 2018
1  Takk, TrondEgil
evelinngulekolltveit, Front Office Manager på Scandic Flesland Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. november 2018

Kjære Trond Egil
Så hyggelig å se at du hadde en fin opplevelse på kurs hos oss, vi ønkser å være det beste hotellet på møter og konferanser så veldig gøy når gjestene legger merke til jobben vi gjør og ønsker å anbefale oss videre til andre. Håper å se deg igjen snart!
Mvh,