ScandicHotels.comUSD 178
Trip.comUSD 352
Anmeldt 14. desember 2018

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
evelinngulekolltveit, Front Office Manager på Scandic Flesland Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. desember 2018

Anmeldt 14. desember 2018

Anmeldt 12. desember 2018

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
evelinngulekolltveit, Front Office Manager på Scandic Flesland Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. desember 2018

Anmeldt 10. desember 2018

Flott plass,godt rom. Rolige og reint. Maten om kvelden var god ,,men i minste laget(6 tortelini). Om morgenen var det ein flott og god frokost allerede 0530. Og ikke minst så ringte dei etter skyttelbusser til meg. Gratis. Her kommer eg igjen

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, Tove H
evelinngulekolltveit, Front Office Manager på Scandic Flesland Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. desember 2018

Kjære Tove H
Så utrolig hyggelig tilbakemelding, dette var en fryd å lese. Så bra at du likte hotellet og frokosten vår, vi blir jo spesielt glad når du nevner vårt dedikerte personale og servicen. På menyen vår i Popolo ligger retten tortelini under kategorien "primi" som er ment som en litt større forrett. Rettene som ligger under kategori "secondi" har størrelse til en hovedrett. Vi setter pris på din anbefaling til andre reisende og håper å se dere igjen snart!
Mvh
Evelinn & Team Scandic Flesland Airport

Anmeldt 9. desember 2018

Vi overnattet en natt for å ta en tidlig fly. Hotellet er nytt og fantastisk fint. Komfortabelt rom, god luft og behagelige senger. Frokostbuffeten var meget variert og et flott syn kl 5 om morgenen. Vi fikk en fin start på utenlandsturen vår og var mett og uthvilt da vi sjekket ut kl 6. Man kan gå til flyplassen men vi foretrakk skyttelbussen som kommer innom om resepsjonen ringer, greit når man har baggasje.

Takk, 141bj_rgc

Kjære 141bj_rgc
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding etter ditt opphold hos oss, vi setter stor pris på at du tar deg tid til å rate hotellet på tripadvisor og anbefale oss videre til andre som skal ut på tur. Utrolig kjekt at vi kunne være med å legge til rette for en god start på deres reise, ønsker dere en fin ferie.
Velkommen igjen!
Mvh Evelinn & Team Scandic Flesland Airport