kr 1 745
kr 1 745
Agoda.com
kr 1 626
Frokost inkludert
Ingen gebyrer, bare gode tilbud
Bjørn H
13.7 km fra Scandic Flesland Airport
Se flere hoteller i Bergen
Anmeldt 17. desember 2018

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
evelinngulekolltveit, Front Office Manager på Scandic Flesland Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. desember 2018

Anmeldt 17. desember 2018

Maten og servicen var meget god. serverings bordet med både pinnekjøtt og tilbehør og ribben med tilbehør var flått. frokosten var storartet med masse god mat. både varmt og kaldt,rommet var også av topp karakter

• Reisetype: Reiste med venner
Takk, Departure405816
evelinngulekolltveit, Front Office Manager på Scandic Flesland Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. desember 2018

Kjære Departure405816
Så flott å høre om den gode opplevelsen på julebord hos oss, takk for at du deler tilbakemeldingen på Tripadvisor. Maten er viktig moment på en slik helg og topp karakter er jo best!
Håper å se deg igjen ved en senere anledning.
Mvh
Evelinn & Team Scandic Flesland Airport

Anmeldt 14. desember 2018

Anmeldt 14. desember 2018

Anmeldt 12. desember 2018

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
evelinngulekolltveit, Front Office Manager på Scandic Flesland Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. desember 2018