Booking.comUSD 161
CheapTicketsUSD 161
Orbitz.comUSD 161
Trip.comUSD 383
Anmeldt 4. januar 2019 via mobile enheter

Kjempe flott hotell med shuttle buss tjeneste til og fra flyplassen.
Fotball ved baren og lett servering av pizza og øl til kampen.
Skikkelig fin resturant med god mat og vin.
Baren ser ut til å ha det meste.
Frokosten som vanlig flott hos Scandic.
Stort flott rom med en god seng.Rent og pent.
Mye bra utstyr på rommet.
Flinke servitører og trivelige folk i resepsjonen. En av servitørene snakket ikke norsk?

Dato for oppholdet: januar 2019
Takk, 807bj_rnh
evelinngulekolltveit, Front Office Manager på Scandic Flesland Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. januar 2019

Kjære 807bj_rnh
Tusen takk for omtale på Tripadvisor, så kjekt å lese om din positive
opplevelse. Vi setter pris på din detaljerte beskrivelse og anbefaling til andre på reise.
Håper å se deg igjen snart!
Mvh
Evelinn & Team Scandic Flesland Airport

Anmeldt 17. desember 2018

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
evelinngulekolltveit, Front Office Manager på Scandic Flesland Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. desember 2018

Anmeldt 17. desember 2018

Maten og servicen var meget god. serverings bordet med både pinnekjøtt og tilbehør og ribben med tilbehør var flått. frokosten var storartet med masse god mat. både varmt og kaldt,rommet var også av topp karakter

• Reisetype: Reiste med venner
Takk, Departure405816
evelinngulekolltveit, Front Office Manager på Scandic Flesland Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. desember 2018

Kjære Departure405816
Så flott å høre om den gode opplevelsen på julebord hos oss, takk for at du deler tilbakemeldingen på Tripadvisor. Maten er viktig moment på en slik helg og topp karakter er jo best!
Håper å se deg igjen ved en senere anledning.
Mvh
Evelinn & Team Scandic Flesland Airport