Destinia.com
ScandicHotels.comUSD 154
Anmeldt 27. januar 2019 via mobile enheter

En liten gang avstand fra flyplassen på Flesland ligget dette nye hotellet. Nytt, moderne, renslig, veldig fine rom, veldig gode senger, meget god service både i resepsjonen og i den italiensk inspirerte restauranten. Maten der er god og laget av proffer, dvs at kokkene vet hva de driver med. Baren ligger i restauranten, som er helt grei. Ellers kan jeg ikke annet enn å anbefalle dette hotellet til alle

Takk, 884attilah
evelinngulekolltveit, Front Office Manager på Scandic Flesland Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. januar 2019

Kjære 884attilah
For en fantastisk tilbakemelding! Vårt mål er å levere gode gjesteopplevelser til alle og når vi får slike fine ord blir vi utrolig stolt og glad. Takk for at du anbefaler oss til andre. Håper å se dere igjen snart!
Mvh

Anmeldt 19. januar 2019 via mobile enheter

Budde på dette hotellet 2 netter i samband med eit kurs. Kjempefint hotell i gangavstand frå hotellet (<5 minutt å gå). Frå flyplassen går både buss og Bybanen til sentrum. Store, fine rom og kjempegod frokost med stort utvalg. Parkering tilgjengeleg i kjellaren under hotellet. Hotellet har eit lite treningsrom, heilt adekvat om du ikkje er kresen på kva du trener, men kunne med fordel vore litt større med tanke på at eg var der på kurs og alle var ferdige samtidig. Fine kurslokaler og fantastisk pausemat/-snacks. Absolutt eit hotell eg kan tilrå i nærleiken av Flesland!

Takk, carolinewZ280AF
evelinngulekolltveit, Front Office Manager på Scandic Flesland Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. januar 2019

Kjære carolinewZ280AF,
Tusen takk for hyggelig ord etter ditt opphold, vi setter utrolig pris på at du tar deg tid til å skrive en utfyllende tilbakemelding. Fint å se at du likte både rom og utvalget på frokosten. Vårt mål er å levere høy kvalitet på konferanser og eventer, og da er det ekstra kjekt å få slike positive tilbakemeldinger. Størrelsen på treningsrommet er desverre ikke noe vi får gjort så mye med, pågangen vil nok være litt mindre når våren kommer og flere trener ute. Vi har også en hage i midten av hotellet som er fin å bruke til egentrening på godværsdager. Håper vi kan få gleden av å ønkser deg velkommen igjen ved en senere anledning.
Mvh,

Anmeldt 15. januar 2019

Hotell med god atmosfære. Meget fine rom og god mat. Hyggelig betjening. Lett tilkomst fr flyplassen. Perfekt til konferanser.
Et stort minus er at de ikke har gratis parkering, det er dyrt å parkere der.

Takk, Svein Erik E
evelinngulekolltveit, Front Office Manager på Scandic Flesland Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. januar 2019

Hei Svein Erik E,
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Så kjekt å se at du likte rommene og hadde en god opplevelse på konferanse, at du nevner vårt hyggelige personale gjør oss ekstra glad. Angående parkering er det avgiftsbelagt i hele område på Flesland desverre, grunnet nærhet til flyplassen.
Velkommen tilbake!
Med vennlig hilsen,

Anmeldt 4. januar 2019 via mobile enheter

Kjempe flott hotell med shuttle buss tjeneste til og fra flyplassen.
Fotball ved baren og lett servering av pizza og øl til kampen.
Skikkelig fin resturant med god mat og vin.
Baren ser ut til å ha det meste.
Frokosten som vanlig flott hos Scandic.
Stort flott rom med en god seng.Rent og pent.
Mye bra utstyr på rommet.
Flinke servitører og trivelige folk i resepsjonen. En av servitørene snakket ikke norsk?

Takk, 807bj_rnh
evelinngulekolltveit, Front Office Manager på Scandic Flesland Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. januar 2019

Kjære 807bj_rnh
Tusen takk for omtale på Tripadvisor, så kjekt å lese om din positive
opplevelse. Vi setter pris på din detaljerte beskrivelse og anbefaling til andre på reise.
Håper å se deg igjen snart!
Mvh

Anmeldt 17. desember 2018

Dato for oppholdet: desember 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
evelinngulekolltveit, Front Office Manager på Scandic Flesland Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. desember 2018