ScandicHotels.com
Trip.comUSD 353
Anmeldt 13. juli 2020

Hurtig innsjekking, resepsjonisten som tok imot oss stilte med bra info ift smittevern. Rent og behagelig rom. Frokostbuffét (tidlig, fra 05:00) manglet ingenting. Tommel opp kommer til å bo her igjen.

1  Takk, cahelles
Synnøve Vindenes, Gjestetjenester/resepsjon på Scandic Flesland Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. august 2020

Kjære Cahelles,

Takk for at dere valgte å bo på Scandic Flesland.
Veldig kjekt å høre at dere var fornøyd med oppholdet hos oss.
Velkommen tilbake.

Beste hilsen
-Synnøve & Team Scandic Flesland

Anmeldt 12. juli 2020

Dette er en av de beste hotellene jeg har vært på i norge. Kjempe flott familierom med stor plass, og nært treningsstudio ( som jeg benyttet ) Uansett om det er ett stykke fra sentrum av bergen, så var det virkelig en fornøyelse og bo her. Anbefalles!

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, christinaf4842020

Kjære Christinaf4842020,

Det er en glede å lese din tilbakemelding.
Velkommen tilbake ved en senere anledning.

Beste hilsen
-Synnøve & Team Scandic Flesland

Anmeldt 6. juli 2020

Anmeldt 29. juni 2020

Dato for oppholdet: juni 2020
Anmeldt 23. juni 2020 via mobile enheter

Tusen takk for et flott opphold!

Selv med sen ankomst ble vi møtt med et eneste stort i resepsjonen.

Vannvittig gode senger og en fantastisk god frokost. Kan virkelig anbefales.

Fine rom, rent og ryddig

Kommer gjerne på besøk igjen

Bestillte via app til en hyggelig pris

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, Morten A
Traveler45247615281, Resepsjonssjef på Scandic Flesland Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. juni 2020

Kjære Morten,

Takk for hyggelig tilbakemelding på ditt opphold hos oss.
Velkommen tilbake ved en senere anledning.

Beste hilsen,
- Synnøve & Team Scandic Flesland