ScandicHotels.com
Agoda.com
Booking.comUSD 187
FindHotelUSD 188
Anmeldt 9. august 2020

Flott hotell! Mitt barn fikk gave ved ankomst. Rommene er moderne, rene og behagelige. Flott hotell og gangavstand til flyplass restaurant var hyggelig og både middag og frokost var upåklagelig. Hyggelig betjening og god service! Anbefaler virkelig for de som skal fly

Dato for oppholdet: august 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, monsvendsen
Synnøve Vindenes, Gjestetjenester/resepsjon på Scandic Flesland Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. august 2020

Kjære Monsvendsen,

Takk for utrolig hyggelig tilbakemelding.
Håper å ha gleden av å ønske dere velkommen igjen ved en senere anledning.

Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Scandic på flyplassen er et stort, flott og brukervennlig hotell. Rommene er som forventet og sengene er gode. Hotellet mister en stjerne på ventilasjon og innvendig støy. Det finnes ikke kjøling på rommene, og det er for lytt inne. Jeg hadde også satt pris på rene vinduer, spesielt på innsiden. Uansett et godt alternativ til hotellene inne i sentrum.

2  Takk, Jarle T
Synnøve Vindenes, Gjestetjenester/resepsjon på Scandic Flesland Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. august 2020

Kjære Jarle T,

Takk for at du valgte å bo hos oss.
Vi tar med oss dine tilbakemeldinger videre, slik at vi kan gjøre det bedre neste gang.
Velkommen tilbake.

Anmeldt 13. juli 2020

Hurtig innsjekking, resepsjonisten som tok imot oss stilte med bra info ift smittevern. Rent og behagelig rom. Frokostbuffét (tidlig, fra 05:00) manglet ingenting. Tommel opp kommer til å bo her igjen.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
1  Takk, cahelles

Kjære Cahelles,

Takk for at dere valgte å bo på Scandic Flesland.
Veldig kjekt å høre at dere var fornøyd med oppholdet hos oss.
Velkommen tilbake.

Anmeldt 12. juli 2020

Dette er en av de beste hotellene jeg har vært på i norge. Kjempe flott familierom med stor plass, og nært treningsstudio ( som jeg benyttet ) Uansett om det er ett stykke fra sentrum av bergen, så var det virkelig en fornøyelse og bo her. Anbefalles!

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, christinaf4842020

Kjære Christinaf4842020,

Det er en glede å lese din tilbakemelding.
Velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 6. juli 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels