Trip.com
ScandicHotels.comUSD 157
Anmeldt 2. juni 2021 via mobile enheter

Bestillte rom 14 dager i forveien og hadde bestillingsreferanse på rommet. Da jeg kom til innsjekk fikk jeg beskjed om at de var overbooket og ikke kunne finne rommet jeg hadde bestillt.

Fikk tilbud om taxi og et rom inne i Bergen sentrum, men hadde bestillt rom på Flesland av en grunn.

Har bodd her flere netter tidligere, men etter dette kommer jeg ikke tilbake hit.

Dato for oppholdet: mai 2021
1  Takk, Ruben H
Synnøve Vindenes, Gjestetjenester/resepsjon på Scandic Flesland Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. juni 2022

Kjære Ruben,
Takk for din tilbakemelding.
Det er veldig leit å høre at du ble berørt av overbook og flyttet inn til byen.

-Team Scandic Flesland

Anmeldt 12. mai 2021

Hadde et helgeopphold på dette hotellet. Ikke så mange som bodde der grunnet koronasituasjonen. Vi ble godt mottatt av hyggelig betjening i resepsjonen. Rommet var flott og et av de reneste rommene jeg har fått på et hotell. Kona og jeg spiste middag i resturanten og ble godt ivaretatt av en hyggelig servitør. En hyggelig prat med lærlingen førte til at vi ble sittende lenger enn planlagt. Frokosten om morgenen hadde godt utvalg og var pakket og beskyttet for å ivareta smittevern. Imponerende hvor mye arbeid og ressurser som var lagt ned for å redusere smittefaren. Vi følte oss helt trygg, og koste oss i helgen. Vi kommer gjerne igjen :-)

Dato for oppholdet: mai 2021
Takk, 614kenneth

Kjære Ruben,
Takk for utrolig fin tilbakemelding, vi setter pris på alle dine fine ord om hotellet og ikke minst om våre ansatte.
Velkommen tilbake ved en senere anledning.

-Team Scandic Flesland

Anmeldt 5. januar 2021

Nyttårsaften ble et herlig hviledøgn. Det var litt kø ved innsjekk, så jeg ventet litt i en god stol ved resepsjonen. Husker ikke helt hvilken romkategori jeg hadde booket, men ble oppgradert til et stort rom med badekar og utrolig fin utsikt mot solnedgang og flyplassen. Jeg hvilte litt i den gode sengen, fylte i badekaret, hadde senere en god burger i restauranten, og før utsjekk neste morgen en corona-vennlig frokost.

Dato for oppholdet: januar 2021
2  Takk, Jan Olav M
Synnøve Vindenes, Gjestetjenester/resepsjon på Scandic Flesland Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. januar 2021

Kjære Jan Olav M,
Det er en glede å lese din tilbakemelding.
Velkommen tilbake ved en senere anledning.

Beste hilsen,
Synnøve & Team Scandic Flesland

Anmeldt 30. oktober 2020

Dato for oppholdet: oktober 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Synnøve Vindenes, Gjestetjenester/resepsjon på Scandic Flesland Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. oktober 2020

Anmeldt 21. september 2020

En kort vei fra flyplassen.gang avstand selv om det er litt regn . Et stille og hyggelig hotell selv om det ligger så nærme flyplassen der er også masse parkering tilgjengelig .. Hyggelig betjening.. God frokost som er laget så normalt som mulig..

Dato for oppholdet: september 2020
Takk, 2020jan2020
Synnøve Vindenes, Gjestetjenester/resepsjon på Scandic Flesland Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. september 2020

Kjære 2020jan2020,

Takk for hyggelig tilbakemelding.
Hjertelig velkommen igjen ved en senere anledning.

-Synnøve & Team Scandic Flesland