Trip.com
ScandicHotels.comUSD 158
Anmeldt 1. august 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Synnøve Vindenes, Gjestetjenester/resepsjon på Scandic Flesland Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. juni 2022

Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Har bodd på dette hotellet maaange ganger før, og da har det vert helt supert, men denne gangen var det bare tøys. Vi er familie på 4, og fikk først ett tomanns rom. Betjeningen fikset raskt ekstra senger, men ikke håndkler. Frokosten som tidligere har vert helt vidunderlig var rett og slett ett mareritt. Det var åpenbart alt for lite folk på jobb, selv om de som var deg gjorde sitt beste. kl 09.30 var det tomt for både brød, bacon, crossanger og egg! Dette fører til mye køer og kaos selv om spisesalen egentlig er plenty stor nok. Forventer så mye mer av scandic, så håper virkelig dette var ett engangs tilfelle

Romtips: Spi frokost tidlig!
1  Takk, toneh695

Kjære toneh695,
Vi setter pris på din tilbakemelding og tar den med oss videre.
Det var veldig leit å høre at vi ikke levde opp til forventingene denne gangen.

Anmeldt 2. juni 2021 via mobile enheter

Bestillte rom 14 dager i forveien og hadde bestillingsreferanse på rommet. Da jeg kom til innsjekk fikk jeg beskjed om at de var overbooket og ikke kunne finne rommet jeg hadde bestillt.

Fikk tilbud om taxi og et rom inne i Bergen sentrum, men hadde bestillt rom på Flesland av en grunn.

Har bodd her flere netter tidligere, men etter dette kommer jeg ikke tilbake hit.

Dato for oppholdet: mai 2021
1  Takk, Ruben H

Kjære Ruben,
Takk for din tilbakemelding.
Det er veldig leit å høre at du ble berørt av overbook og flyttet inn til byen.

Anmeldt 12. mai 2021

Hadde et helgeopphold på dette hotellet. Ikke så mange som bodde der grunnet koronasituasjonen. Vi ble godt mottatt av hyggelig betjening i resepsjonen. Rommet var flott og et av de reneste rommene jeg har fått på et hotell. Kona og jeg spiste middag i resturanten og ble godt ivaretatt av en hyggelig servitør. En hyggelig prat med lærlingen førte til at vi ble sittende lenger enn planlagt. Frokosten om morgenen hadde godt utvalg og var pakket og beskyttet for å ivareta smittevern. Imponerende hvor mye arbeid og ressurser som var lagt ned for å redusere smittefaren. Vi følte oss helt trygg, og koste oss i helgen. Vi kommer gjerne igjen :-)

Dato for oppholdet: mai 2021
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, 614kenneth

Kjære Ruben,
Takk for utrolig fin tilbakemelding, vi setter pris på alle dine fine ord om hotellet og ikke minst om våre ansatte.
Velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 5. januar 2021

Nyttårsaften ble et herlig hviledøgn. Det var litt kø ved innsjekk, så jeg ventet litt i en god stol ved resepsjonen. Husker ikke helt hvilken romkategori jeg hadde booket, men ble oppgradert til et stort rom med badekar og utrolig fin utsikt mot solnedgang og flyplassen. Jeg hvilte litt i den gode sengen, fylte i badekaret, hadde senere en god burger i restauranten, og før utsjekk neste morgen en corona-vennlig frokost.

Dato for oppholdet: januar 2021
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
2  Takk, Jan Olav M
Synnøve Vindenes, Gjestetjenester/resepsjon på Scandic Flesland Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. januar 2021

Kjære Jan Olav M,
Det er en glede å lese din tilbakemelding.
Velkommen tilbake ved en senere anledning.

Beste hilsen,
Synnøve & Team Scandic Flesland