Expedia.comUSD 156
ScandicHotels.comUSD 157
Agoda.comUSD 156
Anmeldt 4. august 2021

Flott, rent og god frokost. Anbefales. Nær beliggenhet til flyplass med gåavstand
Betjeningen var høflig og hjelpsom. Rolig og behagelig atmosfære.
Ønsker en shopping under opphold, er det kort gåavstand til bybanen, som tar deg til Nestun eller sentrum

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, alfsvaag2021
Synnøve Vindenes, Gjestetjenester/resepsjon på Scandic Flesland Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. juni 2022

Kjære alfsvaag2021,
Takk for at du valgte Scandic Flesland og for at du anbefaler oss videre til andre Tripadvisor reisende.
Hjertelig velkommen tilbake.

Anmeldt 1. august 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com

Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Har bodd på dette hotellet maaange ganger før, og da har det vert helt supert, men denne gangen var det bare tøys. Vi er familie på 4, og fikk først ett tomanns rom. Betjeningen fikset raskt ekstra senger, men ikke håndkler. Frokosten som tidligere har vert helt vidunderlig var rett og slett ett mareritt. Det var åpenbart alt for lite folk på jobb, selv om de som var deg gjorde sitt beste. kl 09.30 var det tomt for både brød, bacon, crossanger og egg! Dette fører til mye køer og kaos selv om spisesalen egentlig er plenty stor nok. Forventer så mye mer av scandic, så håper virkelig dette var ett engangs tilfelle

Romtips: Spi frokost tidlig!
1  Takk, toneh695

Kjære toneh695,
Vi setter pris på din tilbakemelding og tar den med oss videre.
Det var veldig leit å høre at vi ikke levde opp til forventingene denne gangen.

Anmeldt 2. juni 2021 via mobile enheter

Bestillte rom 14 dager i forveien og hadde bestillingsreferanse på rommet. Da jeg kom til innsjekk fikk jeg beskjed om at de var overbooket og ikke kunne finne rommet jeg hadde bestillt.

Fikk tilbud om taxi og et rom inne i Bergen sentrum, men hadde bestillt rom på Flesland av en grunn.

Har bodd her flere netter tidligere, men etter dette kommer jeg ikke tilbake hit.

Dato for oppholdet: mai 2021
1  Takk, Ruben H

Kjære Ruben,
Takk for din tilbakemelding.
Det er veldig leit å høre at du ble berørt av overbook og flyttet inn til byen.

Anmeldt 12. mai 2021

Hadde et helgeopphold på dette hotellet. Ikke så mange som bodde der grunnet koronasituasjonen. Vi ble godt mottatt av hyggelig betjening i resepsjonen. Rommet var flott og et av de reneste rommene jeg har fått på et hotell. Kona og jeg spiste middag i resturanten og ble godt ivaretatt av en hyggelig servitør. En hyggelig prat med lærlingen førte til at vi ble sittende lenger enn planlagt. Frokosten om morgenen hadde godt utvalg og var pakket og beskyttet for å ivareta smittevern. Imponerende hvor mye arbeid og ressurser som var lagt ned for å redusere smittefaren. Vi følte oss helt trygg, og koste oss i helgen. Vi kommer gjerne igjen :-)

Dato for oppholdet: mai 2021
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, 614kenneth

Kjære Ruben,
Takk for utrolig fin tilbakemelding, vi setter pris på alle dine fine ord om hotellet og ikke minst om våre ansatte.
Velkommen tilbake ved en senere anledning.