Expedia.comUSD 159
ScandicHotels.comUSD 159
TripadvisorUSD 159
FindHotel
Anmeldt 9. august 2021 via mobile enheter

Vi bestilte to netter her siden vi fikk billigere hotell gjennom firmaet vi jobber i. Fikk litt feeling av at dette var et karntenehotell da vi kom, av ulike grunner. Noe som vi fant ut i ettertid stemte, må si jeg ble ganske provosert da vi kom hjem å fikk vite at der bodde både smittede i karantene, og andre karantenefolk. Dette burde vert opplyst da vi bestilte, har hørt at andre hoteller opplyser om dette i forkant.

Ellers var det et fint og rent hotell, lite rom, men rent og pent.

Frukosten var skuffende, det manglet noe hele tiden, lite påfyll av alt, første dagen var det heller ikke sånne små smørpakker, ALLE tok av samme smør, med en og samme kniv, lite smittevennlig!!
Speilegg måtte du stå der å karre til deg om du var heldig.
Baconet var en skuffelse, kun kalkunbacon, ikke stekte potet om du kom til frukost etter 8.30.
Ellers en stor god frukostsal, så en slapp sitte tett, dette var positivt.

Ellers et fint, forholdsvis nytt hotell, vi fikk utsikt mot flyplassen, og en nydelig solnedgang der.

1  Takk, FruSolskinn
Synnøve Vindenes, Gjestetjenester/resepsjon på Scandic Flesland Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. juni 2022

Kjære FruSolskinn,
Takk for at du tar deg tid til å gi oss en tilbakemelding på ditt opphold.
Vi beklager at frokosten ikke levde opp til forventningene.

Anmeldt 4. august 2021

Flott, rent og god frokost. Anbefales. Nær beliggenhet til flyplass med gåavstand
Betjeningen var høflig og hjelpsom. Rolig og behagelig atmosfære.
Ønsker en shopping under opphold, er det kort gåavstand til bybanen, som tar deg til Nestun eller sentrum

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, alfsvaag2021

Kjære alfsvaag2021,
Takk for at du valgte Scandic Flesland og for at du anbefaler oss videre til andre Tripadvisor reisende.
Hjertelig velkommen tilbake.

Anmeldt 1. august 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com

Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Har bodd på dette hotellet maaange ganger før, og da har det vert helt supert, men denne gangen var det bare tøys. Vi er familie på 4, og fikk først ett tomanns rom. Betjeningen fikset raskt ekstra senger, men ikke håndkler. Frokosten som tidligere har vert helt vidunderlig var rett og slett ett mareritt. Det var åpenbart alt for lite folk på jobb, selv om de som var deg gjorde sitt beste. kl 09.30 var det tomt for både brød, bacon, crossanger og egg! Dette fører til mye køer og kaos selv om spisesalen egentlig er plenty stor nok. Forventer så mye mer av scandic, så håper virkelig dette var ett engangs tilfelle

Romtips: Spi frokost tidlig!
1  Takk, toneh695

Kjære toneh695,
Vi setter pris på din tilbakemelding og tar den med oss videre.
Det var veldig leit å høre at vi ikke levde opp til forventingene denne gangen.

Anmeldt 2. juni 2021 via mobile enheter

Bestillte rom 14 dager i forveien og hadde bestillingsreferanse på rommet. Da jeg kom til innsjekk fikk jeg beskjed om at de var overbooket og ikke kunne finne rommet jeg hadde bestillt.

Fikk tilbud om taxi og et rom inne i Bergen sentrum, men hadde bestillt rom på Flesland av en grunn.

Har bodd her flere netter tidligere, men etter dette kommer jeg ikke tilbake hit.

Dato for oppholdet: mai 2021
1  Takk, Ruben H

Kjære Ruben,
Takk for din tilbakemelding.
Det er veldig leit å høre at du ble berørt av overbook og flyttet inn til byen.