“God suppe i Bergen”

Vurdert som nr. 2 av 473 Restauranter i Bergen
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 28. november 2018

De har mange gode supper til et hyggelig prisnivå. Jeg er alltid innom her når jeg er i Bergen. De ligger også sentralt. Språket er engelsk

Takk, geirNorway22

Anmeldt 20. januar 2018

En forutsetning for å gi en melding om tilbudet og stedet er at en faktisk har opplevd smaken og atmosfæren. Anmeldlse av stengt sted er meningsløst. Stedet har utmerket service, smakfulle supper og tilbehør, og stemningsfull atmosfære.

Dato for besøk: januar 2018
2  Takk, 379hans
Anmeldt 19. desember 2017 via mobile enheter

Skulle prøve maten her for første gang ettersom stedet topper listen i Bergen. Dessverre fikk vi ikke vurdert stedet selv da det var stengt en god stund før oppgitt stengetid.

Dato for besøk: desember 2017
3  Takk, Ivan R
Kevin S, Owner på Daily Pot, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. desember 2017

Hei,

Vi lager fersk mat hver dag og noen dager blir alt utsolgt tidlig. Det er grunnen til at vi stengte litt tidligere enn våre vanlige åpningstider den dagen. Beklager for at dette skapte problemer for deg. Vi håper at du skal ha muligheten til å komme innom igjen for å prøve suppene og kakene våre.
Vi ønsker deg en riktig god jul!

Mvh, Daily Pot

Anmeldt 7. desember 2017 via mobile enheter

Jeg og min sønn prøver nye steder å spise. Daily pot var en skikkelig positivt overraskelse. Deilig suppe i intimt lokale og hyggelig betjening. Vi fikk suppe i stor porsjon til samme pris som medium, fordi de var tomme for mediumbeger. Flott servis!

Dato for besøk: mai 2017
2  Takk, Laila T
Anmeldt 7. november 2017 via mobile enheter

Sunne fyldige supper med gode toppinger. Et lite koselig sted med autentisk atmosfære. Nær sentrum, teater og kino.

Dato for besøk: november 2017
3  Takk, ginag250

Reisende som så på Daily Pot, så også på

Har du vært i Daily Pot? Del dine erfaringer!