“Suppe «at its best»”

Vurdert som nr. 2 av 474 Restauranter i Bergen
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 30. november 2018 via mobile enheter

Miniatyrrestaurant med godt itvalg av supper og kaker. Thaisuppen og spinatkaken anbefales. Litt synd de ikke har skjenkebevilling...

Takk, glemsk

Anmeldt 29. november 2018

Liten og intim suppesjappe som serverer skikkelig smakfull suppe! Serveres med eit smil og god garnityr på toppen, for å heve smaken enda nokre hakk.Eg smakte den milde Orange Pot og den hotte Curry Pot. Begge kan anbefales, men eg foretrekke sterk smak og likte derfor curry best. Veldig hyggelig betjening, spør dei gjerne om kva dei vil anbefale av det store utvalg av garnityr då det kan være vanskelig å velge kun nokre av godene. Menyen er passe stor, prisen for ein liten suppe er under hundrelappen, og flesteparten av rettene er veganske. Anbefales!

1  Takk, Inge V
Anmeldt 28. november 2018

De har mange gode supper til et hyggelig prisnivå. Jeg er alltid innom her når jeg er i Bergen. De ligger også sentralt. Språket er engelsk

Takk, geirNorway22
Anmeldt 20. januar 2018

En forutsetning for å gi en melding om tilbudet og stedet er at en faktisk har opplevd smaken og atmosfæren. Anmeldlse av stengt sted er meningsløst. Stedet har utmerket service, smakfulle supper og tilbehør, og stemningsfull atmosfære.

Dato for besøk: januar 2018
2  Takk, 379hans
Anmeldt 19. desember 2017 via mobile enheter

Skulle prøve maten her for første gang ettersom stedet topper listen i Bergen. Dessverre fikk vi ikke vurdert stedet selv da det var stengt en god stund før oppgitt stengetid.

Dato for besøk: desember 2017
3  Takk, Ivan R
Kevin S, Owner på Daily Pot, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. desember 2017

Hei,

Vi lager fersk mat hver dag og noen dager blir alt utsolgt tidlig. Det er grunnen til at vi stengte litt tidligere enn våre vanlige åpningstider den dagen. Beklager for at dette skapte problemer for deg. Vi håper at du skal ha muligheten til å komme innom igjen for å prøve suppene og kakene våre.
Vi ønsker deg en riktig god jul!

Mvh, Daily Pot

Reisende som så på Daily Pot, så også på

Har du vært i Daily Pot? Del dine erfaringer!