“Også for veganere”

Vurdert som nr. 2 av 473 Restauranter i Bergen
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 11. januar 2019 via mobile enheter

Maten er rimelig, sunn og veldig god. Godt utvalg av supper. Ligger i en flere hundre år gammel historisk tømmerbygning som gir stedet ekstra sjarm. Tilbud til både veganere og til kjøtt spisere.

Dato for besøk: januar 2019
2  Takk, Bunny-and-Clyde

Anmeldt 6. januar 2019 via mobile enheter

Vi spiste gulasj og thaisuppe, meget gode.
Ønsker du gode, rimelige og sunne supper, med gode råvarer, anbefales denne.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, arvidf2015
Anmeldt 30. november 2018 via mobile enheter

Miniatyrrestaurant med godt itvalg av supper og kaker. Thaisuppen og spinatkaken anbefales. Litt synd de ikke har skjenkebevilling...

Takk, glemsk
Anmeldt 29. november 2018

Liten og intim suppesjappe som serverer skikkelig smakfull suppe! Serveres med eit smil og god garnityr på toppen, for å heve smaken enda nokre hakk.Eg smakte den milde Orange Pot og den hotte Curry Pot. Begge kan anbefales, men eg foretrekke sterk smak og likte derfor curry best. Veldig hyggelig betjening, spør dei gjerne om kva dei vil anbefale av det store utvalg av garnityr då det kan være vanskelig å velge kun nokre av godene. Menyen er passe stor, prisen for ein liten suppe er under hundrelappen, og flesteparten av rettene er veganske. Anbefales!

1  Takk, Inge V
Anmeldt 28. november 2018

De har mange gode supper til et hyggelig prisnivå. Jeg er alltid innom her når jeg er i Bergen. De ligger også sentralt. Språket er engelsk

Takk, geirNorway22

Reisende som så på Daily Pot, så også på

Har du vært i Daily Pot? Del dine erfaringer!