“Ypperlig spisested i Bergen”
Anmeldelse av Daily Pot

Daily Pot
Vurdert som nr. 2 av 474 Restauranter i Bergen
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 18. januar 2019

Fantastisk smakfull suppe. Kanskje den beste jeg har smakt! Herlig kake og god kaffe. Perfekt sted for lunsj. Enkelt interiør. Meget hyggelig betjening. Rimelig priset.

Takk, Tonje B

Anmeldt 16. januar 2019

Alt på dette stedet er suuuupert. Maten er deilig og sunn, betjeningen veldig koselig og uformell, i likhet med lokalet. Er alltid innom her når jeg er i byen.

Takk, Hege S
Anmeldt 11. januar 2019 via mobile enheter

Maten er rimelig, sunn og veldig god. Godt utvalg av supper. Ligger i en flere hundre år gammel historisk tømmerbygning som gir stedet ekstra sjarm. Tilbud til både veganere og til kjøtt spisere.

2  Takk, Bunny-and-Clyde
Anmeldt 6. januar 2019 via mobile enheter

Vi spiste gulasj og thaisuppe, meget gode.
Ønsker du gode, rimelige og sunne supper, med gode råvarer, anbefales denne.

Takk, arvidf2015
Anmeldt 30. november 2018 via mobile enheter

Miniatyrrestaurant med godt itvalg av supper og kaker. Thaisuppen og spinatkaken anbefales. Litt synd de ikke har skjenkebevilling...

Takk, glemsk

Reisende som så på Daily Pot, så også på

Har du vært i Daily Pot? Del dine erfaringer!