“Døds godt! Wow liksom...”
Anmeldelse av Daily Pot

Daily Pot
Vurdert som nr. 1 av 447 Restauranter i Bergen
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Spiste suppe her en dag, kom tilbake igjen for Power Bowl kun noen dager senere. Både meg og venninnen min er begge enige om at dette er et av de beste stedene som finns! Sykt hyggelig betjening, gode porsjoner til en god pris. Vil anbefale alle som bor/ er innom Bergen å teste ut Daily Pot, både de veganske og ikke veganske alternativene.

2  Takk, viktoriah647

Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Vi fant stedet ved en tilfeldighet. Kom inn i et enkelt rolig og behagelig miljø. Som navnet sier, så er det i hovedsak mat i en bolle og da supper.
Vi bestilte Hot pot, en suppe med kylling. Den var fantastisk smakfull med masse mat.
Helt klart å anbefale.

1  Takk, gardl2020
Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Et sted som jeg kan anbefale å stikke innom man er i Bergen. Min kjære bestilte en power bowl som både så nydelig ut smakte like godt.
Jeg valgte en kjempe god stor thai pot, men må ærlig si at power bowl frista etter den ble servert

1  Takk, brauliop227
Anmeldt 3. juli 2020 via mobile enheter

Lokalene er små og beskjedne så her er det førstemann til mølla. Suppene/grytene er av ypperste klasse og du kan fylle suppene til randen med deilig fyll som sopp, urter, grønnsaker og ost. Det er ikke mange alternativene på menyen, men du vil finne noe som passer til alle.

1  Takk, MieMarlene
Anmeldt 23. juni 2020 via mobile enheter

Koselig lokale og personale. God og rask mat for rimelig penge. Man velger en suppe som base og kan deretter ha på ulike toppinger som gulrøtter, spinat og poteter. Anbefales!

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, emmamalie

Reisende som så på Daily Pot, så også på

Har du vært i Daily Pot? Del dine erfaringer!