“Nydelig mat og god service”
Anmeldelse av Daily Pot

Daily Pot
Vurdert som nr. 1 av 470 Restauranter i Bergen
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 13. august 2021

Spiste meat bowl. Kan virkelig anbefales!
Nydelig mat og god service Gleder meg til å prøve de andre rettene

Takk, 335ingerlisem

Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

Var skeptisk på suppe, men vi fikk smake flere av de forskjellige før vi valgte hvilken suppe vi ville bestille, god smak på alle! Her finner alle en smak de liker. Fikk velge flere toppinger vi ville ha på. Veldig god service og veldig god mat som metter på en god måte. Kommer gjerne igjen en kald vinterdag!

1  Takk, Vibzen
Anmeldt 13. juli 2021

Dette var en av de beste suppene jeg har smakt!
Blir garantert en fast lunsj plass når jeg er innom Bergen

Takk, Angnie95
Anmeldt 27. juni 2021 via mobile enheter

Veldig bra lunsj alternativ visst man er innom Bergen. Veldig kult konsept og trangt med koselig plass. De store porsjonene er veldig store også

Dato for besøk: juni 2020
Takk, lawrtt
Anmeldt 3. juni 2021 via mobile enheter

Kjempe god salat, kjøpte den med kylling, alle råvarene var tilberedt kjempe bra, det er et supert sted for å spise sunnt og bli mett! Topp!

Dato for besøk: mai 2021
Takk, MelinaIsak

Reisende som så på Daily Pot, så også på

Har du vært i Daily Pot? Del dine erfaringer!