Anmeldt 13. mai 2019 via mobile enheter

Vår vennegjeng fikk en kort natt før vi ruslet den korte veien over til Flesland. Hotellet er det beste og nærmeste dersom en skal ha tidligfly i fra Bergen.
Hyggelig og profesjonell mottagelse i resepsjon, rene og helt OK rom. Siden vi skulle dra tidlig neste morgen skulle vi kunne benytte oss av en enkel frukost i resepsjonsområdet.Med en litt mer våken og «på» resepsjonist så ville dette fungert utmerket. I vårt tilfelle var det tomt for det meste men etter noen meldinger så reagerte også resepsjonisten og det ble etterfyllt med brød og pålegg.
Som sagt- et svært godt hotell med en optimal beliggenhet i forhold til Flesland.

Dato for oppholdet: mai 2019
Takk, 638kjartang
erlendflunde, Daglig leder på Comfort Hotel Bergen Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. mai 2019

Heisann!

Takk for veldig god feedback - det er kjekt å lese at du og ditt reisefølge vart nøgde!
Vår Early Bird-frukost skal sjølvsagt vera betre enn du skildrar, så dette tek me med oss vidare! Neste gong får me kanskje full pott? ;-)

Velkommen tilbake!

Anmeldt 13. mai 2019 via mobile enheter

Ble holdt oppe av et utrolig støyende lufteanlegg på rommet som ikke kunne skrus av. Jeg er ikke oversensitiv for lyd når jeg skal sove, men dette var for mye. Det skal ikke være nødvendig å sove med ørepropper på grunn av et lufteanlegg. Ringte også ned til resepsjonen for å høre om de kunne gjøre noe, uten hell.

Ellers var rommet helt fint, god seng og fint bad. Hyggelige folk i resepsjonen og restauranten. Både burgeren og kyllingsalaten var god, godt over forventet. Treningssenteret i underetasjen er helt nytt og veldig bra til hotell-gym å være.

Det blir dessverre mangelen på nattesøvn som ødelegger totalkarakteren, det er jo tross alt et soverom man betaler for først og fremst.

Dato for oppholdet: mai 2019
Takk, alexandervY6042JC

Hei!

Takk for at du tek deg tid til å gi tilbakemelding!

Veldig synd at ditt opphald ikkje vart slik det skal bli. Du har heilt rett når du skriv at det i bunn og grunn er ei god natts søvn du skal få! Forklaringa til høg lyd ligg i at IT-systemet som styrer luftmengder hadde utilsikta nedetid, og dette fekk me ikkje retta opp i før dagen etter.

Ta gjerne kontakt med meg på erlend.fardal.lunde@choice.no før ditt neste opphald hjå oss!

Anmeldt 21. april 2019 via mobile enheter

Perfekt beliggenhet for tidlig eller sein ankomst/avgang med fly. Resepsjonist tok imot bestillinger på mat og drikke ved baren/resepsjonen, så det var litt venting ved innsjekking. (Det er også mulighet for selvbetjent innsjekking.) Litt dyrt rom med lite fin «murvegg» tapet som sikkert skal se veldig urban og kul ut. God seng og Ok frokost. Måltid på kvelden var litt kjedelig, men løkringene var gode som snacks.

Dato for oppholdet: april 2019
Takk, HSR_tips
erlendflunde, General Manager på Comfort Hotel Bergen Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. mai 2019

Heisann!

Takk for din tilbakemelding!
Me synes sjølv at tapeten er både urban og kul, men aksepterer sjølvsagt at det er ulike meiningar om dette!

Kommentarar om middag på kveld tek me med oss vidare.

Erlend F. Lunde

Anmeldt 13. februar 2019

Bra beliggenhet og god frokost. Frokosten kunne godt startet kl 0400 slik som på nabohotellet Scandic.Rommet var lite,men heilt ok innredet.Stille og rolig, ingen støy. Det er gå avstand til flyplass, veldig bra.

Romtips: Høyere etasjer har mindre støy.
Dato for oppholdet: januar 2019
Takk, magne11
erlendflunde, General Manager på Comfort Hotel Bergen Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. februar 2019

Hei Magne,

Takk for god tilbakemelding!

Oppstart av frukost er noko som alltid er under vurdering, men per dags dato har me sett at det generelle behovet er frå 05:00 med Early Bird i lobbyen frå 04:00. Dette kan sjølvsagt endre seg i framtida.

Anmeldt 15. januar 2019 via mobile enheter

Var her på seminar. Møte lokasjoner er gode, rommene fine og frokosten super.
Lunsjen er ikke bra. Og middagen er en sak for seg selv. Forretten smaker godt, hovedrett er svinenakke med aubergine purre som smaker og ser forferdelig ut. Rødvinsaus som er så sprukket som det går an, og friterte flak av rødbetter. Ingen mettningsgarnityr. Dessert var industri produsert.
Serveringspersonalet kan aldri ha servert tidligere.

Dato for oppholdet: januar 2019
Takk, Jan-Rune1980
erlendflunde, General Manager på Comfort Hotel Bergen Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. januar 2019

Hei Jan Rune,

Takk for din tilbakemelding!
Kjekt at du stort sett er nøgd med hotellet.

Når det gjeld mat til konferanse så tek me dette vidare, for du skal sjølvsagt få den same supre kjensla der som du får av frukosten.