Gratis avbestilling frem til 15.08.21
Trip.com
CheapTicketsUSD 177
HurbUSD 199
Anmeldt 28. juni 2020 via mobile enheter

Flott hotell som ligger kun 2 minuttar gåtur frå Flesland/Bergen Airport. Skal du tidleg med fly neste dag, så anbefalar absolutt dette hotellet.

Rask og god service ved innsjekk.
Flott rom med god seng.
Grunna situasjon vi er i (covid 19), litt skuffa over frukosten, men har full forståelse at det må vere slik ei stund framover.

Dato for oppholdet: juni 2020
Reisetype: Reiste alene
Takk, sunnfjordkongen
Anmeldt 30. mai 2020 via mobile enheter

Dette er nok det verste hotellet i Bergen vi bodt på. Vi har vart på mellom 10-15 hotell. Men sikkert helt ok om du må sove over før en natt. Varsling for par ing koselig omgivelse.
Rommet var dyrt å ingen gratis parkering 180 kr for mindre enn et døgn pluss ladningsom du også betaler.
Inget kjøleskap på roomet iskallt gulv på toalettet. Kanskje verdt 600 kr med parkering.

ALDRIG MEIR DETTE HOTELLET!!!!!

Dato for oppholdet: mai 2020
Takk, Patwie
Anmeldt 1. mai 2020 via mobile enheter

Flott hotell og fantastisk betjening som virkelig sto på og ordnet med innsjekk, servering og annen service i disse corona tidene. Beliggenheten er flott, med 20 min med toget til shoppingsenter og 45 min til Bergen sentrum, 5 min å gå til flyplass og 10 min å gå til heliporten. Synes maten på restauranten smakte veldig godt og kan virkelig anbefales

Dato for oppholdet: april 2020
Takk, glenns577
ElinBreivik, Acting General Manager på Comfort Hotel Bergen Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. mai 2020

Hej Glenn!
Tusen tack för din fantastiska feedback, den värmer extra i dessa dagar & vi uppskattar att du tog dig tiden.
Du är alltid varmt välkommen tillbaka till oss.
Ha en fin dag vidare :)

Elin Breivik
Acting General Manager
Comfort Hotel Bergen Airport

Anmeldt 9. mars 2020 via mobile enheter

To minutter før meg ankom et par busslaster med tyske pensjonister. Med to ansatte i resepsjonen og lange køer rundt selvinnsjekken, ble det en god time ventende utenfor i været. Hotellet hadde imidlertid høy popmusikk en kunne kose seg for å gjøre ventetiden kortere.

Da busslastene med turister hadde en slags koldtbordløsning var «resturanten» fullsatt. Det er angivelig mulig å bestille mat via en App ordning, men da kjøkkenets ansatte så ut til å være sprengt ble det en tur på kiosken på flyplassen.

Rommene er små men grei nok. Imidlertid er vasken høyst overfladisk og mangelfull. Urinflekker/belegg under doskål, og støv under seng. Hadde jeg orket noen timer i kø for å komme til resepsjonen hadde jeg bedt om et nytt rom/hotell.

Kort vei til flyplassen skal de ha.

Frokosten blir spennende.

Dato for oppholdet: mars 2020
Takk, frodev680
Anmeldt 24. februar 2020

Typisk drop-in plass for reisande som av ein eller annen grunn har fått kansellert flyet sitt, og behøver ei seng. Romma er små, men greie nok. Kjøkkenet er ei katastrofe, måtte betale 300 NOK for ein bufé som mangla det aller meste,og ølet er dovent. Denne plassen fristar det ikkje å besøke igjen, men det er vel til nød bedre enn å sove ute.

Romtips: Andre hotell er minst like gode, truleg bedre. Ihvertfall hvis du er sulten.
Dato for oppholdet: februar 2020
Takk, 983olavm
erlendflunde, Daglig leder på Comfort Hotel Bergen Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. februar 2020

Heisann!

Takk for at du tek deg tid til å gi oss ein tilbakemelding, sjølv om me her tydelegvis ikkje har levert heilt slik du hadde forventa.

Målet vårt er at alle gjester skal vera nøgde, uavhengig av om du berre droppar innom, har kansellert fly eller bur her av andre årsaker. Me skal ta kommentarar om buffeten til etterretning og sjekkar om det var rutinesvikt den aktuelle kvelden. Vårt Barception Crew hadde også gitt deg ein ny øl om dei hadde fått beskjed om at den var doven.

Eg er ikkje einig i at det er betre å sova ute enn å sova på Comfort Hotel Bergen Airport, men dette er sjølvsagt subjektivt og enkelte føretrekk å sova under open himmel. Håpar at du til tross for din første oppleving vel å prøva oss ut igjen. Ta då gjerne direkte kontakt med meg.

Beste helsing,
Erlend Fardal Lunde