Gratis avbestilling frem til 08.08.21
Agoda.com
eDreamsUSD 192
HurbUSD 201
Anmeldt 2. august 2020

Dersom du ser for deg et koselig opphold, har du valgt feil hotell. Kjedelig og kaldt var det, men utrolig stille! Frokosten er heller enkel. Det er mulig å benytte en alt for dyr parkering i kjelleren om du kommer med bil. Hotellet er nytt.

2  Takk, KongHans1
Anmeldt 1. august 2020 via mobile enheter

Då var det på tide å teste ut Comfort på Flesland. Vi budde på eit reint, fint og overraskande stort rom. Fellesareala er trivelege, og treningsrommet er veldig bra. Vi åt burger og fish and chips i resturanten. Vi syntes at middagen på hotellet er veldig god, og til ein hyggelig pris. Saftig og smakfull burger og sprø fisk med gode fries til. Systemet med å bestille over app fungerte også utmerka. Frukosten er av det heilt enkle slaget, men truleg er nok denne ekstra redusert mtp covid-situasjonen. Blide ansatte i resepsjonen. Kan trygt anbefale hotellet vidare.

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, 297kristinad
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Da vi ankom fikk vi svært lite informasjon om hotellet. Det vi fikk vite var at de ikke hadde daglig rengjøring og at vi måtte be om nye handklær ved behov.
Da vi kom til romdøren var denne så vanskelig å åpne at vi måtte be om hjelp. Rommet var Ok. God plass til en familie på fem. Hotellet har ikke egen parkering. Første døgnet benyttet vi oss av parkering i kjelleren for 190kr døgnet.

Takk, 664siljer
Anmeldt 28. juni 2020 via mobile enheter

Flott hotell som ligger kun 2 minuttar gåtur frå Flesland/Bergen Airport. Skal du tidleg med fly neste dag, så anbefalar absolutt dette hotellet.

Rask og god service ved innsjekk.
Flott rom med god seng.
Grunna situasjon vi er i (covid 19), litt skuffa over frukosten, men har full forståelse at det må vere slik ei stund framover.

Dato for oppholdet: juni 2020
Reisetype: Reiste alene
Takk, sunnfjordkongen
Anmeldt 30. mai 2020 via mobile enheter

Dette er nok det verste hotellet i Bergen vi bodt på. Vi har vart på mellom 10-15 hotell. Men sikkert helt ok om du må sove over før en natt. Varsling for par ing koselig omgivelse.
Rommet var dyrt å ingen gratis parkering 180 kr for mindre enn et døgn pluss ladningsom du også betaler.
Inget kjøleskap på roomet iskallt gulv på toalettet. Kanskje verdt 600 kr med parkering.

ALDRIG MEIR DETTE HOTELLET!!!!!

Dato for oppholdet: mai 2020
Takk, Patwie