“Nydelig mat.”

Naomi Restaurant & Bar
Omgivelser: Vågen
Omgivelser: Vågen
Anmeldt 3. desember 2018

Veldig bra service, fra vi kom inn døren til vi gikk. Maten var førsteklasses. Lite og koselig lokale.

Takk, Matnyter

Anmeldt 23. oktober 2018 via mobile enheter

Veldig hyggelig sted med autentisk atmosfære og god service. Vegansk og glutenfritt, no problem! Superdigg å spise med hendene. Takk for et fantastisk måltid!

Takk, Kristiane B
Anmeldt 30. august 2018 via mobile enheter

Dette var spennende og godt! Det var en autentisk opplevelse å spise her. Etiopisk mat har jeg ikke prøv før, men hit skal jeg tilbake.
Meget hyggelig og service orientert sted.
Kaffen var noe av det beste jeg har fått på en «normal» restaurant.
Anbefales om du ønsker å prøve noe nytt.

Dato for besøk: august 2018
1  Takk, Håvard B
Anmeldt 6. august 2018 via mobile enheter

Spiste middag etter en lang dag i byen og på sjøen ifm Fjordsteam i Bergen. Godt mottatt av servitøren, som var hyggelig og ytte bra service. Ett utvalg av etiopiske retter, noen milde og noen godt krydret. Smakfulle retter med gode grønnsaker til.
Sterk og god kaffe etter middagen må framheves, med ett uvanlig tilbehør - popcorn, men det passet godt sammen, så det skal gjentas.

Dato for besøk: august 2018
Takk, olava2013
Anmeldt 9. juli 2018 via mobile enheter

På jakt etter etiopisk mat i Bergen kom vi over denne restauranten. Deilig mat og hyggelig atmosfære. Kommer definitivt igjen!

Dato for besøk: juli 2018
Takk, 91lenem