“Dette er den beste etiopiske”
Anmeldelse av Naomi Restaurant & Bar

Naomi Restaurant & Bar
Vurdert som nr. 34 av 445 Restauranter i Bergen
Omgivelser: Vågen
Omgivelser: Vågen
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Dette er den beste etiopiske restauranten i Norge! Nydelig mat, god service og hyggelig lokale. Flere bør prøve etiopisk mat - de vil få en positiv overraskelse!

Takk, hajojo

Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Hyggelige ansatte, god etiopisk mat til ok pris. Populært, så anbefaler å bestille bord. Kommer gjerne tilbake!

1  Takk, Ann_CatherineNorway
Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Positivt:
Svært hyggelig og varm servitør, både på tlf ved booking og i restauranten.

Maten smakte bra.

Behagelig lydnivå i restauranten.

Kan bli bedre:
Vi syntes porsjonene vi fikk var litt små. Mulig vi er storspiste, men kanskje det burde være et alternativ å bestille ekstra kjøtt, grønt og injera for oss som er storspiste?

Litt treg service. Vi ventet en del på maten, men det er ok. Vi skjønte derimot ikke hvorfor det tok 20 min fra vi ba om regningen til den kom...

Takk, SunnivaS4
Anmeldt 21. februar 2020

Fantastisk god og spennende mat! Servicen var også på topp. Veldig hyggelig!

Vi spise vegetarmåltid. Dette smakte bedre enn tilsvarende måltid bare med kjøtt et annet sted. Anbefales!
Prisene var overraskende gode i forhold til det man får.
Good value!

Dato for besøk: februar 2020
Takk, CamenaCosta
Anmeldt 18. februar 2020

Vi var i en gruppe på 16, og forhåndbestilte en uke før. Noen valgte å forlate restauranten da de hadde ventet i over 1 time på drikken. Maten kom etter litt over to timer, og var litt smakløs. Kelneren var veldig klumsete, men hyggelig. Ved tre anledninger mistet han glass og flasker fra brettet som knuste på steingulvet, deriblandt en vinflaske. Han omrokerte bordplasseringen siden de som bestilte det samme skulle få en felles stor tallerken. Alle fikk likevel hver sin vanlige tallerken. Fire av oss fikk maten etter de andre var ferdig å spise. Til slutt fikk vi mikropopcorn. Hele seansen tok 3,5 timer.

Dato for besøk: februar 2020
Takk, Jet793945

Reisende som så på Naomi Restaurant & Bar, så også på

Har du vært i Naomi Restaurant & Bar? Del dine erfaringer!