“Nydelig mat”

Vurdert som nr. 36 av 452 Restauranter i Bergen
Omgivelser: Vågen
Omgivelser: Vågen
Anmeldt 25. august 2020

Spennende og smakfull eritreisk mat til en hyggelig pris. Vi liker litt sterk mat men her tilpasset vi det lett med chilien som kom på siden. Utmerket service!

Dato for besøk: august 2020
Takk, LillianM325

Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Vi var sultne og slitne etter en lang sightseeing-dag i Bergen og valgte denne restauranten for å prøve noe nytt i matveien. Betjeningen var smilende og hyggelige og anbefalte oss en nydelig rett. Husker dessverre ikke hva den het, men det er noe av det beste jeg har smakt! Vi fikk et stort fat, men mange forskjellige retter som skulle spises med fingrene. Hit kommer vi gjerne igjen! Takk for en spennende mat opplevelse!

Takk, Moon_norway
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Dette er den beste etiopiske restauranten i Norge! Nydelig mat, god service og hyggelig lokale. Flere bør prøve etiopisk mat - de vil få en positiv overraskelse!

Takk, hajojo
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Hyggelige ansatte, god etiopisk mat til ok pris. Populært, så anbefaler å bestille bord. Kommer gjerne tilbake!

2  Takk, Ann_CatherineNorway
Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Positivt:
Svært hyggelig og varm servitør, både på tlf ved booking og i restauranten.

Maten smakte bra.

Behagelig lydnivå i restauranten.

Kan bli bedre:
Vi syntes porsjonene vi fikk var litt små. Mulig vi er storspiste, men kanskje det burde være et alternativ å bestille ekstra kjøtt, grønt og injera for oss som er storspiste?

Litt treg service. Vi ventet en del på maten, men det er ok. Vi skjønte derimot ikke hvorfor det tok 20 min fra vi ba om regningen til den kom...

Takk, SunnivaS4

Reisende som så på Naomi Restaurant & Bar, så også på

Har du vært i Naomi Restaurant & Bar? Del dine erfaringer!