“Kjempegod mat og hyggelig sted”
Anmeldelse av Allmuen

Allmuen
Vurdert som nr. 85 av 445 Restauranter i Bergen
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 3. november 2018

God service og fantastisk god mat! Hyggelig og oppmerksom betjening. Kan anbefale fiskesuppe og spagetti med hjerteskjell..
Hadde bestilt bord på forhånd.

Takk, Anneline65

Anmeldt 12. oktober 2018 via mobile enheter

Hadde fått anbefalt stedet men uforskammet servitør gjorde at vi snudde i døren. Han gikk inn for å ydmyke oss så her kommer vi definitivt ikke tilbake....

11  Takk, Emma L
Anmeldt 9. oktober 2018 via mobile enheter

Det er et fint lokale veldig sentralt i Bergen. Utsøkt god mat og hyggelig betjening. Men uting at de som røyker ikke gidder gå helt ut, når det i tillegg virker som det er ansatte som sitter i baren på fritid så er det veldig fy. Men vi kommer igjen.

1  Takk, tomsV6378LW
Anmeldt 1. oktober 2018 via mobile enheter

Vi spiste grillet brød med dipp, fiskesuppe og slakterbiff. Meget god mat og en utrolig spennende smaksopplevelse! Hyggelig betjening og god service! Alt i alt sted som absolutt ambefales for de som liker god mat!

Takk, Line T
Anmeldt 4. september 2018 via mobile enheter

Allmuen restaurant legger stor vekt på de beste råvarene. Menyen blir tilpasset og er derfor gjerne dagsfersk. Vi prøvde sei, plukkfisk og blåskjell som alt falt i god smak. Grillet brød var en ypperlig siderett. Tysk rosévin og hvitvin passet godt til maten. Vi fant bakgrunnsmusikken litt i høyeste laget.

1  Takk, ArildS551

Reisende som så på Allmuen, så også på

Har du vært i Allmuen? Del dine erfaringer!