“Anbefaler smårettene!”

Vurdert som nr. 81 av 470 Restauranter i Bergen
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 19. august 2021 via mobile enheter

Smårettene var spennende og smakfulle og det var god atmosfære i lokalet. Servicen var helt på det jevne. Trekker frem hummus med grillbrød, hvit fisk med stekt fennikel og ikke minst melkeis og jordbær som favoritter.

1  Takk, Ailin_Norway

Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Anbefaler sharingmenyen på det sterkeste. Veldig god mat. Koselig og sjarmerende lokale. Ikke gå glipp av denne restauranten!

1  Takk, Mariee80
Anmeldt 2. juni 2021 via mobile enheter

En femretters meny, der rettene overgikk hverandre i smak! Rett nr 3 besto forresten av fire småretter, så egentlig kan man si at det var et åtteretters måltid. Maken til matopplevelse kan vi ikke huske sist vi hadde! Veldig hyggelig og veldig informativ service trakk heller ikke ned! Neste gang vi skal til Bergen kommer vi garantert tilbake.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, aiaibe
Anmeldt 8. mars 2021 via mobile enheter

Maten var god men servicen var nokså dårlig. Fikk ingen informasjon om vinene som skulle passe til maten. Vi fikk også en endring i en av rettene som ble servert etter at man hadde dratt frem en vin som skulle passe til den originale (dette var to helt forskjellige ulike retter). Ellers virket servitøren nokså uinteressert i oss og forlot bordet mens han presenterte retten... Det ble med denne ene gangen for vår del

Dato for besøk: mars 2021
1  Takk, tomtY6603EX
Anmeldt 4. mars 2021

Tilbrakte min 30-årsdag med min fru og fikk en herlig kveld med utrolig god mat og drikke. Anbefaler denne restauranten på det sterkeste

Dato for besøk: mars 2021
Takk, 835bj_rnh

Reisende som så på Allmuen, så også på

Har du vært i Allmuen? Del dine erfaringer!