“Dårlig service. Følte meg ikke velkommen.”
Anmeldelse av Allmuen

Allmuen
Vurdert som nr. 74 av 468 Restauranter i Bergen
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 20. september 2021

Fikk ikke tildelt noe bord. Fikk ingen service. Følte meg ikke velkommen. Følte at dette kun er et sted for hipstere og anarkister med masse tattorveringer. Gikk inn og ba om en meny, fikk beskjed om at det ikke var mye servering nå. Rundt alle bord sto det ungdommer som ikke ville ha annet enn øl og snacks.

Dato for besøk: november 2020
1  Takk, 601steffen

Anmeldt 14. september 2021 via mobile enheter

Et sted for spennende smaker! Jeg kjørte smaksmenyen, og ba den utrolig hyggelige kelneren overraske meg med vinvalget på glass. Det skuffet ikke! Dette er et sted jeg kommer tilbake til neste gang jeg er i Bergen. Upretensiøst, avslappa og masse deilige og overraskende smaker, akkompagnert av en akkurat passe «på» kelner.

Dato for besøk: september 2021
Takk, HenningB204
Anmeldt 19. august 2021 via mobile enheter

Smårettene var spennende og smakfulle og det var god atmosfære i lokalet. Servicen var helt på det jevne. Trekker frem hummus med grillbrød, hvit fisk med stekt fennikel og ikke minst melkeis og jordbær som favoritter.

1  Takk, Ailin_Norway
Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Anbefaler sharingmenyen på det sterkeste. Veldig god mat. Koselig og sjarmerende lokale. Ikke gå glipp av denne restauranten!

1  Takk, Mariee80
Anmeldt 2. juni 2021 via mobile enheter

En femretters meny, der rettene overgikk hverandre i smak! Rett nr 3 besto forresten av fire småretter, så egentlig kan man si at det var et åtteretters måltid. Maken til matopplevelse kan vi ikke huske sist vi hadde! Veldig hyggelig og veldig informativ service trakk heller ikke ned! Neste gang vi skal til Bergen kommer vi garantert tilbake.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, aiaibe

Reisende som så på Allmuen, så også på

Har du vært i Allmuen? Del dine erfaringer!