“Fresh stemning, hyggelig service og god mat”
Anmeldelse av Acido

Acido
Vurdert som nr. 127 av 474 Restauranter i Bergen
Omgivelser: Sentrum
Beskrivelse: Ceviche er fersk, rå fisk som marineres i sitrussaft slik at en biokjemisk prosess settes i gang og får fisken til å virke som den er kokt. Vår restaurant har derfor fått navnet Ácido som betyr syre på spansk. Hjertelig velkommen til en smaksopplevelse på Ácido Cocktailbar & Restaurant.
Anmeldt 29. desember 2018 via mobile enheter

Hyggelig mottakelse av blid og proff servitør. Godt utvalg av drinker og forretter, få men varierte hovedretter og hyggelig stemning å sitte å nyte kvelden! Anbefales

2  Takk, omandresen78
Carsten J, Daglig leder på Acido, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. januar 2019

Kjære omandresen78,

Godt nytt år! Takk for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding, det var en hyggelig måte å starte det nye året på.

Velkommen tilbake til Acido ved en senere anledning.

Carsten & Team Acido

Anmeldt 11. desember 2018 via mobile enheter

Tok en drop in middag her en fredag midt i julebordsesongen.
Meget smakfull og fint dandert mat. Spiste Villsau og Torsk og begge deler smakte fortreffelig.
Fikk god og hyggelig service, så anbefaler Acido

1  Takk, roalds741
Carsten J, General Manager på Acido, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. desember 2018

Kjære roalds741,

Tusen takk for din tilbakemelding - det var veldig hyggelig å lese i denne førjulestiden!

Som du sikkert så, så har vi også andre spennende retter på menyen, så da har du noe å prøve neste gang du dropper innom.

Varmt velkommen tilbake!

God Jul til deg og dine, og et godt nyttår når den tiden kommer!

Carsten og Team Acido

Anmeldt 28. oktober 2018 via mobile enheter

Det blir for mye smaker på en Tallerken, Når du blander to forskjellige kjøkken stiller på denne måten. Vaske lapskaus smaker bedre

Takk, CFwesenberg
Carsten J, General Manager på Acido, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. november 2018

Kjære CFwesenberg

Det er beklagelig å lese at du ikke syntes maten vår er god, smakene stammer fra det peruanske kjøkken. Vi har mange forskjellige alternativer på menyen og du er selvsagt hjertelig velkomment tilbake å prøve noe annet - vår pulled pork burger er eksempelvis veldig populær.

Carsten
Acido

Anmeldt 17. oktober 2018 via mobile enheter

Idag var jeg på lunsj med min 90 år gamle mor og hennes venninne og for et måltid. Fiskesuppen var en opplevelse for ganen og et syn for øynene.Kjekt å prate med den hyggelige kokken som "brant"for jobben sin.....og da blir det ekstra kjekt. Gleder meg til å komme tilbake hit.

Takk, guroborsheim
Rønnaug N, General Manager på Acido, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. oktober 2018

Kjære gjester,

veldig fint å føre fra dere, og så kjekt at maten falt så godt i smak.
Vi er selvsagt veldig glade for å ha et så dedikert personale, så det er det ekstra hyggelig å høre at dere satte pris på!

Varmt velkommen tilbake,

hilsen Team Àcido,
Rønnaug

Anmeldt 16. september 2018 via mobile enheter

Meg og samboeren som er fra Mexico skulle feire nasjonaldagen til Mexico med tacos. Vi bestilte pork tacos som sto på menyen og får servert tostadas! For en skuffelse. Vi kommer ikke tilbake.

Takk, Hanne769
Rønnaug N, General Manager på Acido, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. september 2018

Kjære gjest,

takk for tilbakemelding -her har vi nok vert noe begrepsforvirret, og det var ikke vår intensjon å villede.
Vi håper likevel at maten smakte og servicen var bra.

Med vennlig hilsen

Team Ácido,

Rønnaug

Reisende som så på Acido, så også på

Har du vært i Acido? Del dine erfaringer!