Anmeldt 1 uke siden via mobile enheter

Hadde en hyggelig overnatting på Bergen Børs hotell, flott rom i 4 etasje med hems, noen som falt i smak hos barna.
Hyggelige ansatte, rent rom med gode senger, god størrelse på rommet noe som er viktig når en har med barn :)
Frokosten var bra, rolig og behagelig miljø.
Stortrivdes :)
Ved neste besøk i Bergen blir det samme hotell :)

Dato for oppholdet: desember 2018
Takk, 780stianj
Anmeldt 28. oktober 2018 via mobile enheter

Vi bodde i et oppgradert rom med eget soverom, oppholdsrom og bad - veldig flott og rent. Hyggelig og servise innstilt personale, nydelig frokost i flotte omgivelser, sentral beliggenhet midt i Bergen sentrum. God resturang og bar i erverdige lokaliteter. Kommer gjerne tilbake.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, Mette L
Camilla K, Daglig leder på Bergen Børs Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3 uker siden

Kjære Mette,

Tusen takk for besøket og den fantastiske tilbakemeldingen. Det er så kjekt å lese at du var strålende fornøyd, takk for rause ord om personalet, frokost, bygg og beliggenhet.

Vi på Bergen Børs Hotel ser frem til neste besøk, her er du alltid hjertelig velkommen.

Hotellsjef

Anmeldt 20. september 2018 via mobile enheter

Bodde en natt og var strålende fornøyd med oppholdet! Fresht rom med varme i gulvet på bad, deilig seng med mange gode puter, fantastisk bra frokost med stort utvalg i veldig fine omgivelser - og veldig hyggelig betjening! Anbefales!

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, FellowTraveler166475
Anmeldt 20. juli 2018

Vi var her for å få litt kvalitetstid, og fikk ett fantastisk fint rom.
Rommet med tårnet, har ett stort boblebad i seg.

Dette var en flott avslapning, og frokosten var perfekt.

For oss, var dette verd alle pegene.

Dato for oppholdet: april 2018
Takk, Bjarte B
Camilla K, Daglig leder på Bergen Børs Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. juli 2018

Kjære Bjarte,
Tusen takk for besøket og for den flotte tilbakemeldingen. Jeg ser dere har bodd på rom 302, et unikt rom med badekar i karnappet. Det gleder meg å lese at dere fikk nyte litt egentid, slappet av og at dere fikk et fint opphold her hos oss.

Ønsker dere en fortsatt fin sommer, håper vi får anledning til å ønsker dere velkommen snart igjen.

hotellsjef

Anmeldt 4. mars 2018 via mobile enheter

Bergen Børs er blitt et flott tillegg til hotell tilbudet i Bergen.
Fantastisk beliggenhet, sentralt til det meste i sentrum
Ærverdig bygning som er ivaretatt på en god måte
Praktiske og gode værelser, med god plass. Jeg var litt bekymret for gatestøy, men gode isolerte vinduer reduserte problemet

Deilig frokost, fantastisk bar

Veldig imøtekommende betjening

Dato for oppholdet: mars 2018
1  Takk, lijebs
Camilla K, Daglig leder på Bergen Børs Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. mars 2018

Kjære gjest

Takk for en strålende tilbakemelding etter ditt besøk her på Bergen Børs. Det er fantastisk å lese at du var fornøyd med ditt opphold, takk for en raus tilbakemelding både på beliggenhet, rom, frokost, bar og personal.

Håper vi får gleden av å ønske deg velkommen tilbake snart igjen.

Hotellsjef