Anmeldt 1 uke siden via mobile enheter

Ei natt på dette flotte hotellet.
God service , reint og fint.
Nye gode rom i dette flotte bygget. Hotellet er meget sentralt plassert midt i Bergen sentrum.
Flott bar med dyktige bartendere.
Ein flott og innhaldsrik frokost.
Topp karakter frå oss

1  Takk, 261runes
Anmeldt 1 uke siden

Vi var 3 familier som bodde her fra lørdag til søndag i forbindelse med show i Bergen. Vennlig betjening, god frokost og fine rom. Vi storkoste oss og kommer gjerne tilbake. Hotellet er i gangavstand til både shopping og fornøyelser.

Takk, Ingrid2511
Anmeldt 1 uke siden via mobile enheter

Hadde en hyggelig overnatting på Bergen Børs hotell, flott rom i 4 etasje med hems, noen som falt i smak hos barna.
Hyggelige ansatte, rent rom med gode senger, god størrelse på rommet noe som er viktig når en har med barn :)
Frokosten var bra, rolig og behagelig miljø.
Stortrivdes :)
Ved neste besøk i Bergen blir det samme hotell :)

Takk, 780stianj
Anmeldt 28. oktober 2018 via mobile enheter

Vi bodde i et oppgradert rom med eget soverom, oppholdsrom og bad - veldig flott og rent. Hyggelig og servise innstilt personale, nydelig frokost i flotte omgivelser, sentral beliggenhet midt i Bergen sentrum. God resturang og bar i erverdige lokaliteter. Kommer gjerne tilbake.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, Mette L
Camilla K, Daglig leder på Bergen Børs Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3 uker siden

Kjære Mette,

Tusen takk for besøket og den fantastiske tilbakemeldingen. Det er så kjekt å lese at du var strålende fornøyd, takk for rause ord om personalet, frokost, bygg og beliggenhet.

Vi på Bergen Børs Hotel ser frem til neste besøk, her er du alltid hjertelig velkommen.

Vennlig hilsen
Camilla
Hotellsjef

Anmeldt 20. september 2018 via mobile enheter

Bodde en natt og var strålende fornøyd med oppholdet! Fresht rom med varme i gulvet på bad, deilig seng med mange gode puter, fantastisk bra frokost med stort utvalg i veldig fine omgivelser - og veldig hyggelig betjening! Anbefales!

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, FellowTraveler166475