Anmeldt 9. desember 2018 via mobile enheter

Hotellet var veldig flott, og de ansatte veldig hyggelige! Treningsrommet var utstyrt med det meste en trenger for en treningsøkt. Frokosten levde ikke helt opp til forventningene. Det var lange køer for å få tak i brød og varme retter, og det var ellers ganske trangt. Maten var ok, men de varme eggerettene hadde litt for lite smak for meg.

Takk, Johanne L
Camilla K, Daglig leder på Bergen Børs Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. desember 2018

Kjære Johanne,

Tusen takk for besøket og en fin tilbakemelding. Så kjekt at du likte treningsrommet vårt! Det er faktisk døgnåpent, så her kan man trene til alle døgnets tider. Beklager at du ble stående litt i kø under frokosten, det var fullt hus den helgen - så beklager litt trafikk.

Håper du ellers fikk et fint opphold hos oss, vi gleder oss til neste besøk.

Ønsker deg en riktig fin førjulstid.

Vennlig hilsen
Camilla
Hotellsjef

Anmeldt 4. desember 2018

Ble møtt av en hyggelig og smilende resepsjonist. Rommet passet utmerket til oss 3(Familierom.) . Utsikt mot bakgården, men det ble blendet av det koselige rommet.
Prisen for rommet var helt på sin plass. Beliggenheten er genial. Kan ikke bli mer sentralti Bergen. Dessverre prøvde vi ikke restauranten denne gangen, men kan fortelle at frokosten var av ypperste klasse. Dette hotellet må ikke tukles med. Tips for parkering. Bruk Kloster garasjen. Ta heisen opp, da er dere ikke mange metrene fra torvalmenningen, og kun noen få hundre meter fra hotellet.

Romtips: Bestill i god tid. Her kan det fort bli kamp om rommene ved events etc.
1  Takk, Oskar R
Anmeldt 3. desember 2018 via mobile enheter

Ei natt på dette flotte hotellet.
God service , reint og fint.
Nye gode rom i dette flotte bygget. Hotellet er meget sentralt plassert midt i Bergen sentrum.
Flott bar med dyktige bartendere.
Ein flott og innhaldsrik frokost.
Topp karakter frå oss

1  Takk, 261runes
Anmeldt 2. desember 2018

Vi var 3 familier som bodde her fra lørdag til søndag i forbindelse med show i Bergen. Vennlig betjening, god frokost og fine rom. Vi storkoste oss og kommer gjerne tilbake. Hotellet er i gangavstand til både shopping og fornøyelser.

Takk, Ingrid2511
Anmeldt 1. desember 2018 via mobile enheter

Hadde en hyggelig overnatting på Bergen Børs hotell, flott rom i 4 etasje med hems, noen som falt i smak hos barna.
Hyggelige ansatte, rent rom med gode senger, god størrelse på rommet noe som er viktig når en har med barn :)
Frokosten var bra, rolig og behagelig miljø.
Stortrivdes :)
Ved neste besøk i Bergen blir det samme hotell :)

Takk, 780stianj