Anmeldt 3. mars 2019

Du blir møtt av en meget servicemainet personalet som satte standeren på hele oppholdet. Rommet var meget stort gode stoler og stort og flott TV. Minibar som var fylt helt opp så ingen ting manglet. Kaffemaskin, strykejern og bord. Stort bad. Rommet var rent og pent.
Frokosten var også av førsteklasse imidlertid var det en ting jeg savnet og det var speilegg.
Ett hotel jeg absolutt vil komme tilbake til

Romtips: Et hotell midt i sentrum (like ved fisketorget)
Dato for oppholdet: mars 2019
  • Reisetype: Reiste alene
Takk, Roald J
Anmeldt 1. mars 2019

Vi er ein familie på fire frå Nordfjord som skulle ha eit Bergensopphald grunna eit familietreff i Bergen. Vi har overnatta på fleire hotell i Bergen dei siste åra. Då har hotellet vore booka av familien sitt overhode eller av firmaet, grunna julebord. Denne gongen var det vi som bestilte hotell sjølve. Før eg bestilde gjekk eg inn på trippadvisor og fann dette Børs hotell som ein vinnar. Både når det gjeld pris og plassering, var dette ein gunstig stad å ta inn på. Vi hadde bestilt eit familierom sidan vi er to vaksne og to barn. Her hadde vi fått tildelt eit flott rom som vi såg fram til å bli tildelt. Då vi kom fram til hotellet og kom inn i resepsjonen, vart vi møtt av ei særs blid og kundevenleg ung dame, som kunne fortelje at vi kunne få rommet vårt men at vedkomande som hadde bestilt den største svitta på hotellet, hadde avbestilt og at vi kunne få denne for eit gebyr på kun 500kr. ekstra i tillegg til dei 1750 vi hadde betalt for det familierommet vi eigentleg skulle ha. Dette gebyret betalte vi gladeleg. Rommet vi fekk var eineståande. Det var det største og finaste rommet hotellet hadde å by på. Her var det utsikt mot fløyen og mot fisketorget. I tillegg var det høgt under taket. Personalet var høflege og imøtekomande. Vi sov godt heile natta. Frukosten var slik hotellfrukostar skal vere. Utvalget var det heller ikkje noko å seie på. Eg var spesielt nøgd med dei hardkokte egga. dei har nok stått i 8min. med koking og god avkjøling slik at skalet slepp lett. Alt av både mat og drikke var velsmakande og godt. Ein liten detalj eg la merke til under frukosten, var at ein tilset på hotellet hadde den funksjonen under frukosten at han observerte kva som gjekk for seg i matsalen. Dersom noko bestikk eller liknande gjekk i golvet, var han rask til å kome å plukke det opp att, før dei som miste det ned fekk tid på seg til å gjere noko. Denne funksjonæren sitt arbeid er prikken over i-en når det gjeld frukosten her. Her ser ein litt av hotellet si investering i god kundeservice som ein ikkje finn på mange andre hotell i same prisklasse. vi kjem gjerne attende til dette flotte hotellet. mvh. Daniel Arnestad Dyrnes m.fam

Dato for oppholdet: februar 2019
Takk, DanielD6314
Anmeldt 12. februar 2019

Ligger i sentrum ved Bryggen.Godt mottatt av hyggelige og blide personale.Ble vist til et stort fint rom juniorsuite.Litt problem med kaffemaskinen men fikk god hjelp.Rommet fremstod som delikat og rent.Det eneste men vel så viktig var at trafikkstøyen gjorde at man ikke fikk den roen og søvnen man ønsket.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, 303unni
Anmeldt 5. februar 2019 via mobile enheter

Hotellet møtte forventningene på service og utførelse men det hjelper lite når støyisoleringen av vinduer ut mot gate er så dårlig at det oppleves som bussen stopper ved sengen din. Jeg hadde rom i 4 etg. ut mot veldig trafikkert gate. Skal man bo på dette hotellet og ikke er en som sover veldig tungt be om rom som vender mot stille gate.

Dato for oppholdet: februar 2019
Takk, Eric-Bror
Anmeldt 17. januar 2019

Stort deilig rom, svært god seng. Både kaffemaskin, minibar og snacks på rommet. Greit rengjort, litt å gå på. Strålende service i resepsjonen og en utmerket frokostbuffet, faktisk den beste på lenge. Ny Bergens favoritt.

Dato for oppholdet: januar 2019
Takk, JensPetterStrommen